Dacia Logan kabriolet: sen rumunských playboyů

Dacia dnes nabízí celou řadu karosářských verzí kompaktního Loganu. Vůz, který udělal díru do světa jako sedan, bylo později nabídnut i jako velké kombi MCV, náklaďáček jménem Van nebo pick-up s označením... Pick-up. A i takové Sandero je do značné míry Logan hatchback.

Když se na tuto partičku modelů podíváme, něco v ní zjevně chybí. Ano, je to trochu stylu. Co takhle Logan Coupe, nebo snad Logan Cabrio? Bohužel, sama automobilka nemá v plánu řadu Logan rozšiřovat o další verze, ale to neznamená, že nemohou vzniknout vůbec. Rumunský tuner Auto K9 si totiž právě Logan Cabrio postavil sám.

Není to přitom žádná amatérská stavba. Vůz nejen že postrádá střechu, přišel i o zadní dveře a ty přední byly prodlouženy. Zachován byl přitom čtyřmístný interiér, který je navíc čalouněn bílou kůží a doplněn řadou nových prvků výbavy jako je GPS navigace nebo špičkový audiosystém.

Kde tedy soudruzi z Rumunska udělali chybu? Podle všeho Logan Cabrio není vybaven žádnou natahovací střechou, hodí se zkrátka jen do ryze slunečných dnů.

Pokud byste po něčem takovém zatoužili, Auto K9 vám patrně neřekne ne, vůz ale zatím vznikl jen jako jediný prototyp. Zda se dočká alespoň malé výrobní série a s jakou cenou, to zatím není jasné.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Logan Cabrio je skutečností  Foto: 4Tuning.ro
Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2006
Stav: 59 226 km
Cena: 50 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 135 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 70 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků