Dacia Logan Facelift: omlazení bestselleru

Po čtyřech úspěšných letech prodejů Loganu nechce Renault nic ponechat náhodě a malé-velké Dacii dopřál první větší omlazení.

Na AutoRevue.cz jsme vás již dříve informovali, že nástupce současného Loganu na sebe nenechá dlouho čekat. Renault však nad stále výtečně prodávaným stávajícím modelem ještě zdaleka neláme hůl a čtyři roky po uvedení Dacie Logan tento sedan faceliftuje. Změny se dotkly především přídě a zádě vozu. Přední část má rozměrnější masku chladiče, jež Logan přibližuje novějšímu hatchbacku Sandero. Větší jsou též světlomety a nárazník. Upraveno bylo také víko zavazadlového prostoru, zadní sdružené světlomety jsou výraznější a vozu dodávají kultivovanější vzhled. Nově navrženy byly kryty kol a k dispozici jsou nové lité ráfky.

Změny zaznamenáme také uvnitř vozu. Nové jsou vzory čalounění, ale především palubní deska, převzatá po patřičných úpravách opět ze Sandera. Úpravy se projevily také v nových mechanizmech nastavování řidičova sedadla a volantu, opěrkách hlav a dveřních zrcátcích. Ze Sandera pochází také modernější protiblokovací systém ABS Bosch 8.1, kombinovaný s rozdělovačem EBD a brzdovým asistentem EBA.

Nabídka motorů se pro další roky nezmění, bez novinek se obejde i systém výbav. Také cena nepřinese žádné překvapení, Logan bude i nadále velmi dostupným vozem, nabízejícím výtečný poměr ceny a výkonu, když ve Francie začne od dneška své prodeje se základní cenou 7 600 Euro.

Od konce roku 2004 do března roku letošního se vyrobilo celkem 530 692 vozů řady Dacia Logan. S odstupem doby lze konstatovat, že tento model beze zbytku naplnil očekávání rumunské automobilky Dacia, ale především mateřské továrny Renault. Značku Dacia totiž usadil na trhy, které jí byly již dlouhou dobu zapovězeny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Logan Facelift

 

Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 148 892 km
Cena: 165 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2015
Stav: 41 026 km
Cena: 260 000 Kč
Dacia Sandero 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 42 010 km
Cena: 120 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků