Dacia Logan a Sandero: další snímky, další informace

Horkou novinkou na stánku značky Dacia na letošním autosalonu v Paříži bude nejen nový sedan Logan, ale také druhá generace hatchbacku Sandero.

Již včera jsme vám přinesli první oficiální snímky obou novinek, jejichž přípravu sledujeme dlouhodobě a vůbec první obrázky jsme vám nabídli již v srpnu. Nyní můžeme být alespoň o něco konkrétnější, ačkoli většina podrobností bude nejspíš uvolněna až v Paříži na sklonku tohoto měsíce. Připomeňme, že u nás byly prodeje stávajícího sedanu Dacia Logan zastaveny již v lednu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Logan

Rumunská automobilka Dacia, jež hraje v rámci koncernu Renault úlohu producenta cenově dostupných a prostorných vozů, dvojicí svých novinek hodlá posílit své postavení na evropských a později i na dalších světových trzích, zejména těch v rozvojových zemích. Logan i Sandero si mají zachovat příznivou prodejní cenu, ale nabídnou o něco větší rozměry a modernější pojetí karoserie i jejího interiéru s řadou elektronických vymožeností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktní Dacia Sandero

Při prvním pohledu na oba vozy je jasné, že si designéři vypůjčili řadu řešení z většího MPV Dacia Lodgy. „Jedním z nejdůležitějších cílů bylo vtisknout novému značkovému jazyku dojem kvality a síly,“ tvrdí Dacia v tiskové zprávě. Provedení interiérů modelů Logan a Sandero bude prakticky identické a najdeme v něm řadu prvků známých ze starších Renaultů.

Klepněte pro větší obrázek
Interiér bude pro oba nové modely prakticky identický

V závislosti na výbavovém stupni na palubní desce najdeme nejen chromované dekorační obklady, ale také zábavně-informační systém s barevným dotykovým monitorem (řešení dostupné a velmi efektní). Dacia k interiéru uvádí: „Zvláštní pozornost jsme věnovali zajištění okamžitého pocitu kvality, jenž je podpořen kvalitními materiály a pečlivým dílenským zpracováním.“

Pod kapotou budou osvědčená naftová patnáctistovka dCi a moderní tříválec o objemu 0,9 l, na další detaily si musíme počkat až do Paříže.
 

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 10 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků