Dacia Lodgy zná svou cenu. Začíná na 214 900 Kč

Automobilka Dacia před časem oficiálně uvedla na český trh model Lodgy s tím, že cena bude odhalena později. Uběhlo několik málo týdnů a česká cena je na světě. Případní zájemci o nejnovější Dacii si musí připravit minimálně 214 900 Kč za nezákladnější výbavu Access.

Dacia | Video | Design

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Celkově se Dacia Lodgy nabízí ve čtyřech úrovních výbavy a na výběr je benzinová jedna-šestka (60 kW) nebo naftový agregát 1.5 dCi naladěný na 66 kW nebo 79 kW. Vybírat lze také mezi pětimístným a sedmimístným interiérem. Příplatek za třetí řadu sedadel činí 15 000 Kč. Naftová motorizace začíná s druhou výbavou Ambiance na sumě 284 900 Kč. Nejdražší Lodgy se silnějším dieselem a sedmimístným interiérem může být vaše za 369 900 Kč.

Dacia Lodgy je první Dacia, do které si můžete pořídit multimediální systém. Pro vrcholnou výbavu je standardem, pro druhou nejvyšší je za příplatek 10 800 Kč. Novinkou je také omezovač rychlosti. Tempomat ovšem v nabídce zatím chybí, stejně jako například posuvné sedačky ve druhé řadě. Údajně za tím stojí fakt, že by se těmito prvky prodražil model Lodgy jako takový a navíc zájemci o Dacii takové prvky prý nevyžadují. Samozřejmě tím nejlogičtějším vysvětlením je Renault Scénic. Lépe vybavená Dacia Lodgy by mu už byla až příliš blízkou konkurencí. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků