Dacia Lodgy zná svou cenu. Začíná na 214 900 Kč

Automobilka Dacia před časem oficiálně uvedla na český trh model Lodgy s tím, že cena bude odhalena později. Uběhlo několik málo týdnů a česká cena je na světě. Případní zájemci o nejnovější Dacii si musí připravit minimálně 214 900 Kč za nezákladnější výbavu Access.

Dacia | Video | Design

Dacia Lodgy: první statické dojmy

Celkově se Dacia Lodgy nabízí ve čtyřech úrovních výbavy a na výběr je benzinová jedna-šestka (60 kW) nebo naftový agregát 1.5 dCi naladěný na 66 kW nebo 79 kW. Vybírat lze také mezi pětimístným a sedmimístným interiérem. Příplatek za třetí řadu sedadel činí 15 000 Kč. Naftová motorizace začíná s druhou výbavou Ambiance na sumě 284 900 Kč. Nejdražší Lodgy se silnějším dieselem a sedmimístným interiérem může být vaše za 369 900 Kč.

Dacia Lodgy je první Dacia, do které si můžete pořídit multimediální systém. Pro vrcholnou výbavu je standardem, pro druhou nejvyšší je za příplatek 10 800 Kč. Novinkou je také omezovač rychlosti. Tempomat ovšem v nabídce zatím chybí, stejně jako například posuvné sedačky ve druhé řadě. Údajně za tím stojí fakt, že by se těmito prvky prodražil model Lodgy jako takový a navíc zájemci o Dacii takové prvky prý nevyžadují. Samozřejmě tím nejlogičtějším vysvětlením je Renault Scénic. Lépe vybavená Dacia Lodgy by mu už byla až příliš blízkou konkurencí. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 86 177 km
Cena: 105 000 Kč
Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2006
Stav: 59 226 km
Cena: 50 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 135 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků