Dacia Lodgy: první statické dojmy

32 komentářů

roman dobes
16. března • 8:38

a panove uz ma nekdo neco najete s turbo benzinem? me zajima jak jede a vse kolem prece jen 1.2tce turbo benzin novinka tak pak sem prosim nekdo hodte co a jak. recenzi zatim moc nenachazim ale uz asi rok jezdi tak by nekdo mohl dat vedet

ank
27. ledna • 16:26

projdi si zkusenosti majitelu na www.daciaclub.cz

Michal
9. září • 10:44

Čau chlapi,tak včera jsem si koupil Lodgy v plný výbavě.Když jsem si do toho sedl , tak sedíte v pěknym a hlavně ve velkym autě.Mam to v naftě 1.5dci 79kw a docela to jede slušně.Bohužel ta dodací lhůta je pro mě dlouhá přijde v polovině listopadu 2012.
Hlavně když někdo píše jakej je to klump,tak o tom neví nic, stačí se jít zeptat 85% je to Renault a kdo ma Dacii,tak jsem neslyšel stížnosti,tak uvidíme pak napíšu.

Václav NEUBERK
5. října • 17:23

Dobrý den,také ji kupuji,1,5dci,v béžové metle,v plné palbě,zástěrky + tažné=380 000Kč.Jsem zvědav.Podstatou je : nové-nejeté,cena dobrá,navíc diesel.Prostor,vstup do kufru.Kam se nedá pračka nastojato-ní kombi ani MPV.Sem se dá zaručeně.Prý je hlučnější-málo odhlučněná,ale 4,4l/100km nafty-super.
Neuberk Václav

Michal
5. října • 18:36

Zdravim,tak to mam to same:-)) A kdypak Vam prijde?

Rolb
12. června • 21:10

Byl jsem se podívat na tento kousek na autosalu v Lipsku. První pocit při nasednutí byl výborný. Výhled vynikající. Kufr ohromný. A protože na těchto výstavistích jsou vystavená auta v té nejhlepší výbavě,byla tam hned i cena. 17 000 euro což už není lidová cena. Kdo chce jen dělníka,tak lodgy je dobrá volba. Docela bych si nechal líbit ten nový 1.2 Tce s přimým vstřikem benzínu do válce. Kroutíví moment má jen o 10 Nm menší než nejslabší diesel a přitom je max krouťák už od spodu. Pro mne jako člověka co najede málo Km by mi benzíňáček stačil. Uvidíme jak se vytáhnou s cenou,protože moje další auto musí mít aspoň klimu. Jinak ostatní výbava mne moc nezajímá.

baboon
15. května • 18:28

Video pominu, neviděl jsem jej - reklamní sajrajt mne nezajímá.
16V 1600 ccm pokládám za dostačující, ostatně bych si Dacii nekoupil kvůli dynamice, ale proto, že nehodlám dávat peníze do něčeho tak absolutně prodělečného, jako je osobní auto.
Prostorově vypadá slušně - a že jsou kolem dokola plasty? No a co ... Ty jsou už přece skoro všude a ve všem ... Na cestu do Tesca nebo na veteránský autosalon v Rakousku křišťálu, kůže a dvanáctiválců netřeba!
Cena dobrá, tak si ji po prázdninách půjdu do prodejny zkouknout a třeba hned uzavřít smlouvu ...
A při mém dědkovském ročním nájezdu 15000 km mě ještě přežije ...

Kenny
15. května • 0:17

Cena luxus, ale ten design či kvalita:-/ za ty peníze raději jetý Galaxy nebo aspoň Zafiru atd ;-)

aviatik
18. května • 15:25

Souhlas, raději jetý Galaxy se zaručeně nestočeným tachem, po důchodci z něměcka, kterej s tím vůbec nejezdil. S nejasnou minulostí, proprděnejma sedačkama, interiér plnej dehtu z cigaret a smradu. Motor, čepy, tlumiče, všechno na výměnu. To je mnohem lepší než za nižší cenu stejně velký a úplně nový auto se zárukou.
Každej se s jetýma střepama musí spálit sám. Málo lidí si uvědomuje, že jetý auto je jen kasička na peníze a majitel vždy moc dobře ví, proč auto prodává i za cenu ztráty a jde si koupit zase nové auto.

lamal_SK
11. května • 9:52

Interiér odpovídá pořizovací ceně. Plasty najdete úplně všude.vysvetli mi niekto co caka autor v interieri auta ? v ktorom aute nie je interier z plastov ? cakal drevo, kov alebo kamen? palubna doska z kamena ? neviem aky je autorov vysneny interier, dajme tomu passat ma palubnu dosku celu z hlinika alebo z kamena ? toto si uz niekam strcte tieto trapne kydy, vobec nefandim dacii, ale co je vela to je vela, zbytocna snaha masirovat davy nejaky urcenym smerom

Lovap
11. května • 11:12

Nevyvádzaj ... :-D Možno len myslel, že všetko je z plastu - iné automobily majú dverné výplne čiastočne z nejakého textilu, lakťové opierky polstrované a tak podobne. Ale netuším ako to má táto Dácia ... Mne by to nejako extra ale nevadilo, aspoň by sa to lepšie čistilo :-)

lamal_SK
11. května • 11:45

palubna doska aj vsetko v interieroch byva z plastu neviem co ine by tam chcel najst... o polstrovani nie je rec ... nejaka opierka to nezachrani aby to nebolo vse z plastu skor mi vadia tie testovacie kecy, ked sa uz autor clanku chce vyjadrit tak nech si na tom da zalezat a nie pise uplne bludy, presnost vyjadrenia by mala byt zamozrejmostou a nie tu podsuvat nejake dojmy resp cielene smery, ktore 2x nenahravaju doveryhodnosti pri testoch

Lovap
11. května • 20:04

O polstrovaní nevravíš TY, možno to autor myslel ako JA. Kapišto? Prosté ...

lamal_SK
11. května • 22:12

ale polstrovanie na tom nic nemeni, nechapes ? aj tak je interier cely z plastu vsade

legnaw
10. května • 21:27

ta pseudobaletni parodie byla nac??? aby uz naprosto kazdej vedel ze mame do cineni s lowcostem?

jogurt
11. května • 1:32

ta byla pro afričany, ti na to mají jiný úhel pohledu

Iggy
10. května • 16:01

To video je hodně trapný

sergeant
10. května • 18:53

A nejaké argumenty prečo, by neboli?
Takto tu vyznievaš dosť trápne skôr ty...

legnaw
10. května • 21:28

že to píšeš práve ty..... estét

sergeant
10. května • 22:40

Sypem si popol na hlavu... Nevšimol som si, že Iggy-ho reakcia bola na video v článku (ktoré som "našťastie"nevidel) a nie na video, ktoré som postnul ja.
K takémuto videu naozaj netreba žiadne argumenty ;-)

sergeant
10. května • 8:29

Kto si chce pozrieť veľmi dobre spravenú videorecenziu od Rasťa Chválu, môže sem:
http://auto.sme.sk/c/6367503/dacia-lodgy-jaz... ...

Lukas
10. května • 0:45

Jen cena toho servisu je nerealna, protoze je spocitana na kilometry nikoliv roky a spousta povinne udrzby se dela po xletech, zakaznik prijede na prohlidku s 50tkm a necha tam 20tisic, protoze mu udelaj rozvody, chladici kaPalinu, svicky atd....

ray
10. května • 6:34

Obecně se mi cena servisů nezdá. pokud tím nemyslí pouze práci. pak jo. ale jen olej bude stát 2000, mám Sandero a garančka s výměnou oleje filtru a pyl. filtru stála 4200. takže dovolím si říct , že to berou jako cenu práce. Za litr jejich Elf oleje si účtujou cca 440kč, takže si každý spočte cenu. Jinak auto vypadá , že by mohlo oslovit svou sortu lidí. Proč ne. pár kroků vpřed udělali. Na to, že se jedná o Low-endovou značku. Ti co budou uvažovat trochu ekonomicky a logicky se možná nechají zlákat, zakomplexovanci a náročnější zákazníci si koupí radši vůz s ženským symbolem na kapotě nebo úplně jiné auto. B-]

veto
13. května • 14:05

preco nadavas, mal si si ten olej doniest sam, vysiel by ta na 33eur. Nadavat mozes akurat tak na seba

Shimi
12. května • 9:57

to ray: Jedna technická. Co nebo kdo tě nutí platit za garančku na Sandero 4200,-? Pokud to děláš dobrovolně, tak tě lituju. Je to cca týden co jsem byl se svým autem (Opel) na druhé garanční prohlídce a za výměnu oleje (4.2l plné syntetiky), olej.filtru, pyl.filtru, vyčištění klimatizace a kompletní diagnostiky jsem zaplatil bratru 2590,- Samozřejmě včetně práce. Nevím kdo nebo co by mě měl/o přesvědčit, abych jen za olej zaplatil 2000,- To bych musel být ovce vyduněná reklamou, která nemá absolutně potuchy o cenách zboží. Ale jak vidno, tak je jich v republice stále dost, protože jinak si nedovedu vysvětlit fakt, že autorizované servisy fungují stále v takové cenové hladině v jaké fungují. Nicméně abych se taky dostal k tématu článku. Ceny servisu prezentované Dáčií jsou naprosto v pořádku a tady je krásně vidět, respektive je to krásný příklad toho, kolik by v reálu měly servisní prohlídky stát. To, že zákazníci platí běžně dvojnásobek je jen ukázka nenažranosti oficiálního zastoupení.

jogurt
11. května • 1:29

Proč zakomplexovanci? Podívej se na ceny ojetých dacií a vynásob to téměř nulovou poptávkou a máš jasný důvod jít jinam. Navíc tohle auto na rozíl od neodfláknutého Dusteru není určeno pro Evropu a ani do ní nepatří. Samozřejmě se najde pár prvoplánově myslících šetřílků, kteří do něj půjdou (s pláčem až to budou chtít poslat dál) ale statisticky to v EU bude naprosto bezvýznamné číslo. Ale jako minibus pro Alžír, Mali, Burkinu Faso, Somálsko a Maroko to beru jako naprosto správné řešení.

xy
11. května • 8:15

Když prolítnu mobile.de, nezdá se, že by Dacie ztrácely cenu o moc rychleji než jiný auta. Ostatně Čechy jsou imho tak napůl mezi Somálskem a Evropou..

ray
11. května • 6:31

:-D ha ha. no to si teda počkám. a nekupuju auto kvůli zbytkové ceny, ale kvůli pořizovací. až se olítá tak se odpálí a je.

asdf
10. května • 0:33

Cena Arcticy bude kolik? Bude to mít tempomat když to bude mít limiter?

Lukáš  Dittrich
10. května • 5:28 • redaktor AutoRevue.cz

Přesný český ceník zveřejní Dacia zanedlouho. Tempomat ovšem ve výbavě nebude. Důvodem má být fakt, že by to zákazníci této automobilky neocenili a taková výbava by pak prý zvedla cenu všech provedení. Ze stejného důvodu nemá motor 1.2 TCE systém start/stop a ze stejného důvodu chybí automatická převodovka (o ní se ale uvažuje), panoramatické střešní okno nebo posuvné sedačky vzadu.

jogurt
11. května • 1:21

tempomat, tedy jedno tlačítko v páčce blinkrů nebo na volantu plus jeden přepínač, ve nákupních cenách automobilky od dodavatelů cca 4,-€ (plus nic navíc, protože funkce tempomatu je součátí každé řídící jednotky motoru) by rozhodně na cenu auta neměl žádný vliv, to i logistika této výbavy by byla dražší. Spíš jde o to si uvědomit, že toto auto má za úkol převážet 7 (a více) lidí na tradičních trzích renaultu/nissanu/dacie, tedy v severní Africe a tam je tempomat opravdu zcela zbytečnou záležitostí. To, že ho chtějí nabízet i v Evropě (nepochybě se stejně jepičím životem, jaký mělo například sandero) je od renaultu tak trochu drzost a tak trochu sázka na lidskou blbost. ta se ale krátkodobě může vyplatit. A jen tak mezi námi, pohotovostní hmotnost tohoto sedmimístného vozu je o 100kg nižší, než podstatně menší fábie. Dovedete si jistě představit míru tuhosti a pevnosti karosérie a co to udělá v případě jiného typu nárazu, než testuje eNCAP... zlí jazykové o renaultech dokonce tvrdí, že mají levý podélník (který nese oba nárazy eNCAP) podstatně silnější než pravý, který se na výsledku testu nepodílí.... zda to je nebo není pravda nevím, ale ve skutečných nárazech renaulty zdaleka tak dobře jako v laboratoři nedopadají.

Lukas
10. května • 0:43

Cena uz nebude moc lidova, a moje rada zni, pockat rok nez se naplni prvotni nadsenci a oni zlevni.
Treba MCV zlevnilo behem roku o 30tisic a prihodili klimu.....(z Laureate udelali Arcticu..).

Doporučujeme

Články odjinud