Dacia Lodgy na „první“ fotografii

Dacia chystá na autosalon v Ženevě novinku v podobě MPV Lodgy. Stejně jako v minulosti, také v tomto případě automobilka představila vůz v předstihu, ovšem coby závodní speciál, který má s novinkou společné leda tak základní tvary karoserie. Nedávno se ovšem na internetu objevila první fotografie civilního provedení.

Dacia | Premiéry | Sportovní auta

Dacia Lodgy: nové MPV zatím představeno pro Trophee Andros

Prohlédnout bychom si tak mohli mimo jiné například nový design přední části karoserie automobilů značky Dacia. Má to ovšem drobný háček. Není úplně jisté, zda se opravdu jedná o tovární snímek nebo o výtvor některého z fanoušků (pravděpodobnější je druhá možnost). Každopádně se dá předpokládat, že Lodgy opravdu takhle nějak nakonec vypadat bude. 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2007
Stav: 120 900 km
Cena: 60 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 100 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 65 668 km
Cena: 228 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků