Dacia Lodgy míří do Indie. Prodávat se začne za pár týdnů jako Renault

Začátkem nadcházejícího roku začne Dacia prodávat model Lodgy také na indickém trhu. Rumunské MPV se ale bude nabízet pod značkou Renault a jak dokazuje první zveřejněný snímek, na rozdíl od evropské verze dostane několik detailů navíc.

Testy | Dacia | Design

Test Dacia Logan 0,9 TCe: tentokrát s kufrem...

Kromě jiného loga na jiné masce chladiče je řeč především o řadě chromových prvků. Ten se ve velkém nastěhoval na přední část a také na lišty dveří. Místo černých střešních ližin má indická verze ližiny stříbrné. První snímek pak ukazuje Lodgy také v poměrně atraktivní fialové barvě karoserie.

Testy | Zajímavosti | Dacia | Kombi | Byznys | Design

Test: Dacia Lodgy - obrovský prostor za málo peněz

Tím rozdíly končí. Další detaily ještě automobilka nezveřejnila, překvapení v motorovém prostoru ale čekat nelze. Indická média sází na naftový čtyřválec 1.5 dCi. Prodej indického Renaultu Lodgy odstartuje v únoru 2015.     

Klepněte pro větší obrázek

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků