Dacia Duster v první omezené sérii École de Ski

„Low-endová“ značka koncernu Renault přichází se svojí zřejmě vůbec první limitovanou edicí odvozenou z lehkého SUV Dacia Duster. Jmenuje se École de Ski Français (ESF) a odkazuje na známou francouzskou lyžařskou školu. Počet vyrobených vozů dosud stanoven nebyl, nicméně bude jen velmi omezený, neboť vozy jsou určeny výhradně instruktorům ESF. Série Duster ESF má být oslavou desetiletého výročí partnerství Renaultu a školy École de Ski Français. Vychází ze stupně Duster Laureáte 4x4 opatřeného vznětovým čtyřválcem 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) a bude k mání pouze v barvě Glacier White.

Na vozech si všimneme znaků ESF na předních dveřích, zesíleného ochranného rámu pod motorem nebo příčníků na střešních nosičích určených k pohodlné přepravě dvou párů lyží. Do standardní výbavy patří kromě jiného také přední mlhovky, elektricky stavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, klimatizace, rádio s přehrávačem MP3, odolné gumové koberce, šestnáctipalcové lité ráfky a sada plechových disků se zimním obutím. Připlatit si lze třeba za stabilizaci ESP (7 400 Kč) nebo specifické lakování v odstínu Platine Grey (11 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster v zimní edici École de Ski Français
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků