Dacia Duster: první první pořádný tuning od firmy Elia

Německá ladičská společnost Elia, jež se jinak angažuje prakticky ve všem, co se týká produktů aliance Renault-Nissan, představila dvojici paketů pro dostupné a kompaktní SUV Dacia Duster. První z nich nese dobrodružně znějící název Adventure Kit a zahrnuje rám před předním nárazníkem a nášlapové lišty podél prahů. Ten druhý pak zahrnuje také šestnáctipalcové slitinové ráfky (osmnáctipalcové jsou dostupné za další příplatek), denní světla složená z LED a chromovanou koncovku výfuku.

Stranou zájmu nezůstaly ani jízdní výkony. Přeprogramování řídicí jednotky vznětového čtyřválce s objemem 1,5 l vyústilo k dosažní výkonu 122 koní, tedy 89 kW.

Jistě, na poměry špičkových ladičských výtvorů to až tak pořádná úprava není, ale pro Duster je to první alespoň trochu ucelenější sada.

Tip: Přečtěte si náš test Dacie Duster právě s motorem 1,5 dCi 80 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster od Elie
Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2007
Stav: 120 900 km
Cena: 65 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Sandero 1.39
Rok výroby: 2010
Stav: 89 088 km
Cena: 70 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků