Dacia Duster: první první pořádný tuning od firmy Elia

Německá ladičská společnost Elia, jež se jinak angažuje prakticky ve všem, co se týká produktů aliance Renault-Nissan, představila dvojici paketů pro dostupné a kompaktní SUV Dacia Duster. První z nich nese dobrodružně znějící název Adventure Kit a zahrnuje rám před předním nárazníkem a nášlapové lišty podél prahů. Ten druhý pak zahrnuje také šestnáctipalcové slitinové ráfky (osmnáctipalcové jsou dostupné za další příplatek), denní světla složená z LED a chromovanou koncovku výfuku.

Stranou zájmu nezůstaly ani jízdní výkony. Přeprogramování řídicí jednotky vznětového čtyřválce s objemem 1,5 l vyústilo k dosažní výkonu 122 koní, tedy 89 kW.

Jistě, na poměry špičkových ladičských výtvorů to až tak pořádná úprava není, ale pro Duster je to první alespoň trochu ucelenější sada.

Tip: Přečtěte si náš test Dacie Duster právě s motorem 1,5 dCi 80 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster od Elie
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků