Dacia Duster: první první pořádný tuning od firmy Elia

Německá ladičská společnost Elia, jež se jinak angažuje prakticky ve všem, co se týká produktů aliance Renault-Nissan, představila dvojici paketů pro dostupné a kompaktní SUV Dacia Duster. První z nich nese dobrodružně znějící název Adventure Kit a zahrnuje rám před předním nárazníkem a nášlapové lišty podél prahů. Ten druhý pak zahrnuje také šestnáctipalcové slitinové ráfky (osmnáctipalcové jsou dostupné za další příplatek), denní světla složená z LED a chromovanou koncovku výfuku.

Stranou zájmu nezůstaly ani jízdní výkony. Přeprogramování řídicí jednotky vznětového čtyřválce s objemem 1,5 l vyústilo k dosažní výkonu 122 koní, tedy 89 kW.

Jistě, na poměry špičkových ladičských výtvorů to až tak pořádná úprava není, ale pro Duster je to první alespoň trochu ucelenější sada.

Tip: Přečtěte si náš test Dacie Duster právě s motorem 1,5 dCi 80 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dacia Duster od Elie
Dacia Logan 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 134 368 km
Cena: 84 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 225 712 km
Cena: 115 000 Kč
Dacia Sandero 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 71 811 km
Cena: 64 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek