hlavně bych chtěl vidět tu spotřebu 6,8 u 4x4 , tak možná při jízdě z kopce. Měl jsem Dustera 4x4 a pod 8 litru jsem se nedostal
Tady dává smysl jedině LPG...
No sláva,další atmosféra,která přežila downsizing.
Mohli by to ponukat vo vsetkych modeloch od Renaultu aj dacie, predsa len sa oberaju o potenciálnych zakaznikov, nie kazdy chce 0,9 litrovy trojvalec... Aspon ze im doslo, ze do vysokého auta do terenu so 4x4 to chce nejaky odolny, nenarocny a blbuvzdorny motor, co atmosfery zvycajne su...
No, nevím jestli je výhra motor, který ač má papírový výkon slušný, tak to jede jak 1.3 ve felicii (zkoušena předchozí verze 1.6 v lodgym) a jedním slovem hrozný motor.
A zkoušel jsi to při jízdním stylu, který je atmosféře vlastní nebo způsobem "jedu s tím jak s dieslem a ono to nejede"?
Quebe: cca 10km projížďka s využitím celého spektra otáček motoru. 1.2HTP v jedničkový fabii (leč ten tříhrnek nemusím) byl živější a ochotněji se nechal vytočit.
Cože?? 1.2HTP ve Fabuli lepší ? Ale jděte, vždyť to auto s tím motorem jede jen když ten motor neběží. Je to katastrofa. :-/
A kolik km jste s tímto autem najel, že to tvrdíte ? Resp. záleží na tom, co u vás znamená "auto jede".
Hm, tak to pak asi bude fakt nějaký shit. Ale možná už to je na takový motor už dost velké auto...
Hlavně ta předchozí verze měla jen 62 kW a ne 85 kW, což je docela podstatný rozdíl. Lodgy a Fabka, to je další extrém srovnávání...
No, pozor. Eko-sk.rvit sa da aj atmosfera: to ako dokazal koncern eko-sk.rvit atmosfericku jednasestku, to sa len tak casto nevidi, to je priam zazrak. Takze opatrne. Vela napovie jazdna skuska /ekosk.rveny motor sa prejavi hned/, citlivejsie na zabeh, ziadny longlajf a pre istotu si pozriet, co s tym motorom spachali. Pokial je mechanicky zhodny /a tu mam najvacsie obavy/ s tym povodnym, potom po kladnom zvazeni hreuvedenych predpokladov do tohoto auta jasna volba a bude jazdit do aleluja.No a to, ze si niekto vie uvedomit ako sa s takym motorom jazdi, pokladam akosi prirodzene za predpoklad, kym ho do toho vobec pustit. Niektorym by som do ruk nedal ani lopatu a taki by mali povinne chodit radsej pesi a to aspon 20m od najblizsej cesty. Len tak pre istotu.
1.6 16v byla na svezeni min komfortni, nez 1.68v, protoze 16v trpel klasickou nemoci, ze to co v nem bylo dal az nahore coz ke stylu jakym se s Dacii bezne jezdi nesedi. A ver, ze sem s nima najezdil dost kilometru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.