Dacia Duster 1.6 MPI přežívá dál. Teď plní normu Euro 6

13 komentářů

vladas75
25. srpna • 23:10

hlavně bych chtěl vidět tu spotřebu 6,8 u 4x4 , tak možná při jízdě z kopce. Měl jsem Dustera 4x4 a pod 8 litru jsem se nedostal

Čechystán
26. srpna • 12:43

Tady dává smysl jedině LPG...

fogel
25. srpna • 16:20

No sláva,další atmosféra,která přežila downsizing.

cudzinec11
25. srpna • 17:34

Mohli by to ponukat vo vsetkych modeloch od Renaultu aj dacie, predsa len sa oberaju o potenciálnych zakaznikov, nie kazdy chce 0,9 litrovy trojvalec... Aspon ze im doslo, ze do vysokého auta do terenu so 4x4 to chce nejaky odolny, nenarocny a blbuvzdorny motor, co atmosfery zvycajne su...

jouda
25. srpna • 18:28

No, nevím jestli je výhra motor, který ač má papírový výkon slušný, tak to jede jak 1.3 ve felicii (zkoušena předchozí verze 1.6 v lodgym) a jedním slovem hrozný motor.

Quebe
25. srpna • 18:35

A zkoušel jsi to při jízdním stylu, který je atmosféře vlastní nebo způsobem "jedu s tím jak s dieslem a ono to nejede"?

jouda
25. srpna • 20:13

Quebe: cca 10km projížďka s využitím celého spektra otáček motoru. 1.2HTP v jedničkový fabii (leč ten tříhrnek nemusím) byl živější a ochotněji se nechal vytočit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
defender110
27. srpna • 12:08

Cože?? 1.2HTP ve Fabuli lepší ? Ale jděte, vždyť to auto s tím motorem jede jen když ten motor neběží. Je to katastrofa. :-/

Jiří Němčík
6. března • 0:30

A kolik km jste s tímto autem najel, že to tvrdíte ? Resp. záleží na tom, co u vás znamená "auto jede".

Quebe
25. srpna • 21:24

Hm, tak to pak asi bude fakt nějaký shit. Ale možná už to je na takový motor už dost velké auto...

mpolan
25. srpna • 21:51

Hlavně ta předchozí verze měla jen 62 kW a ne 85 kW, což je docela podstatný rozdíl. Lodgy a Fabka, to je další extrém srovnávání...

Antiautomat
25. srpna • 19:22

No, pozor. Eko-sk.rvit sa da aj atmosfera: to ako dokazal koncern eko-sk.rvit atmosfericku jednasestku, to sa len tak casto nevidi, to je priam zazrak. Takze opatrne. Vela napovie jazdna skuska /ekosk.rveny motor sa prejavi hned/, citlivejsie na zabeh, ziadny longlajf a pre istotu si pozriet, co s tym motorom spachali. Pokial je mechanicky zhodny /a tu mam najvacsie obavy/ s tym povodnym, potom po kladnom zvazeni hreuvedenych predpokladov do tohoto auta jasna volba a bude jazdit do aleluja.No a to, ze si niekto vie uvedomit ako sa s takym motorom jazdi, pokladam akosi prirodzene za predpoklad, kym ho do toho vobec pustit. Niektorym by som do ruk nedal ani lopatu a taki by mali povinne chodit radsej pesi a to aspon 20m od najblizsej cesty. Len tak pre istotu.

lukas
25. srpna • 19:00

1.6 16v byla na svezeni min komfortni, nez 1.68v, protoze 16v trpel klasickou nemoci, ze to co v nem bylo dal az nahore coz ke stylu jakym se s Dacii bezne jezdi nesedi. A ver, ze sem s nima najezdil dost kilometru.

Doporučujeme

Články odjinud