chudaci Slováci závisť a žebrota, nemáte nič len cudzie automobilky a z Kórejca robíte rodinného Slováka ( citroen a peugeot vám nevadí , to je aká výroba ) ( zamyslieť !!!!)Starý volsfagen ( 20 ročný) to nevadí, značka k babke nedojdeme, na pôžičku. :-D
V garáži mám BMW a na drobné popojížďky Dokkera, na kterého si nemohu vůbec stěžovat. V dieselu jezdí perfekt za 5,7 litrů. Mám skoro rok a zatím bez jakýchkoliv problémů.
je delana s pozinku
Pěkné fotomontáže, nejlepší je ten človíček s kufrem bez stínu B-]
Zajímavej údaj je maxmální povolená rychlost v KG škoda ,že někdo něco napíše a čtením po sobě se neobtěžuje.
Docela by mě zajímalo jak je to s možností nakládání palet.
Buldozerem v pohodě. Pak se tam vejdou i čtyři za sebou.
Sice jako fór dost dobrýB-] , ale vážně některé modely této kategorie (třeba zrovna Berlingo, Partner,) umožňují naložit 1paletu na délku tak by mně zajímalo jestli to bude umožňovat i Dáčka.http://www.citroen-praha.cz/nabidka-vozu/uzitkove-voz... ...
B-] a tak stim,že tam pujde naložit kubíková nádrž s paletou se snad počítalo
No jasně, uveze to 3 tuny.
Prave proto ji jdu koupit. Klasicka paleta se tam samozrejme vejde... tedy alespon podle informaci Dacia.cz B-]
Máš samozřejmě pravdu, viz video http://www.youtube.com/watch...
ParádaB-]B-]B-]
Vleze tam i zfetovaný moderátor? :-D
Van by se mi do práce líbil. Nepíšete jestli jsou ceny s dph nebo bez. Logan Van stával 159tis.bez dph
Do tabulky "DACIA DOKKER VAN" se vám vloudila chybička.Místo maximální povolená hmotnost máte rychlost.
hádam, nie klinový, ale ozubený remeň zamenili za retiazku?. Dúfam, že to nedopadne ako pri TSI.
Klinovy alebo ozubeny je to proste remen a kladka je stale hladka.
skvělý nástupce Loganu VAN ... B-]
Jako pracovní auto to nevypadá špatně.
Příští generace dáčií tak za 8 let budou poslední AUTA pro obyčejný lidi. Pak už taky začnou elektronizovatěť a šulit kde se dá. V jednoduchosti je síla, nepotřebuju 14 radarů v autě 3-[
s tou "elektronizací" máte pravdu nicméně s tím šulením si dovolím nesouhlasit. V těch autech je už dnes ošuleno co se dá. Mohu uvést příklad z vlastní zkušenosti kdy jsem si byl obhlídnout Dacii Lodgy a uplně první co mě trklo byly šíleně lehké boční dveře (znatelné při otvírání) Nevím jestli jsou vyrobené z karbonu což nepředpokládám, ale na tak velké lopaty jako má Lodgy to bylo velmi málo.
Tys je vážil? Nebude to možná váhou, ale tím že jiné auta mají ten dávkovač otevření, u Dacije to trochu ojebali a otevíraj se bez výraznějších mezistupňů a hladce lehce. Ale ten karbon fakt neeee :-))
Nene, to je tím, že Dacia jako první na světě montuje do všech dveří elektrohydraulické posilovače otevírání a zavírání dveří. Ty tak působí dojmem, že jsou nepoctivě ošulené, což není pravda, naopak, jsou to nejpoctivější dveře ve Vesmíru, ostatně jako celé auto.
Dacia a poctivé auto? :-D už to nehul. Ale které je? Rolls Royce? Bugatti atd. tak ty možná jo.
Aha, to jsem fakt nečekal, že tohle někdo může nepochopit.....
A proč je tam asi ten ksicht?, Jaaj. Nechytl ses, no nevadí.Zas tak záludný nejsi, aby nebylo jasno , že je to ironicky.:-/
A ona Dacia nešulí, kde se dá? Viděl si Dacii po pár letech provozu? Ty auta reznou po 4 letech v provozu :-D
Mám dacii 1.4 mpi.Deně jezdím v zimě v létě dopráce . Jsem z Orlických hor . Kopce solí ostošest . To auto mám 6tým rokem a koroze žádná . Tak nevím vočem to tady kecáš . Navíc ta kastle je oboustraně zinkovaná jestli to náhodou nevíš . A pokud jen plkáš tase nato radši vys---er a nezabírej prostor .
Už dávno nereznou. A Když, tak co? Vyhodím to a koupim si novou.Pořád lepší než chudáci zblblbnutí konzumem, kteří honí vodu (tedy myslí si to) v osm let starém BMW, cpou do toho všechny prachy a při větší závadě volaji gaunera z HOME CREDITU.A nepište mi, pánové,že se pitomá slepice nemá co s..... do aut.Vím o tom víc, než většina chlapů - nejsem líná googlit .A mám syna automagora. Přestaňte se, lidi, posuzovat podle toho, kdo s čím jezdí.Je to ubohé.Mám v garáži pěkné, zánovní auto a stejně pořád drandím s pět let starým olezlým Berlingem.
Tento vtip mám nejradši. Vždy mě pobaví. Dík. :-D Ale jinak jsi poněkud mimo mísu. To říkala paní v pekárně??
a teď tu o tom jak Vagi dostal řidičák B-]
Nereznou. Ale pouze pokud jsou v tmavohnědém provedení. Na bílých je to vidět daleko dřív než po 4 letech. Ale na obhajobu Dacie nutno konstatovat, že v tom nejede sama. Dodávkové Mercedesy ze španělského závodu Vitoria Gasteiz jsou na tom stejně bídně.
Chapu, ze politicky korektni nazev mesta uz si mistni bojuvka prosadila, stejne ale cloveka pobavi, kdyz to pak nekdou pouzije v diskusi. Vcera jsem byl v Praze Prague a zitra pojedu do Vidne Vienny. Jeste, ze se tady tak neblbne.
Sorry, mohl bys to tupcům sdělit srozumitelnějším způsobem?
Jde o ten dvouslovný název města, zadej si to do vyhledávače.Je to něco jako toto: http://www.youtube.com/watch...
Chápu, je to španělsky a baskicky totéž. Jenže je to označení, které se používá společně. Je to na cedulích, na radnici, na faktuře z hotelu a stejně tak na dodacích listech na ty hnijící Vita, Sprintery a Craftery. A kupodivu španělé i baskové tomu říkají Vitoria Gasteiz.
Něco takového by měla udělat "slavná" Škodovka, ne takovou kravinu jako je Rapid.Nebo něco ve stylu 1203.
Nějaký pokračovatel 1203 by nebyl k zahození B-]Pokud možno s benzínovým motorem respektive v provedení CNG nebo LPG a nafťák.
Proč pokračovatel, když můžeš mít originál?
Tak orginál jsem již měl, ale bohužel koroze zapůsobila.B-]B-]B-]
Tak v tom případě je dacia opravdu důstojným pokračovatelem.
Ona i ta Díčka jednou shnie i když je nová. Si prach a v prach se obrátíš. To bohužel platí jak o lidech tak o věcech včetně aut.
Není to na tenhle lowendweb trochu moc filozofie?
Proboha proč?
Začni používat mozek a možná ti to dojde.
A co mi má jako dojít? Že si české socky přejí, aby autombilka, která je obchodně velmi úspěšná o dva levely výš, zamířila někam, kde je přemíra problematických produktů s minimální marží, což funguje pouze v části krizových období a ještě jen na omezeném území? To by byli stratégové Škody opravdu padlí na hlavu.
Co to meleš ty socko? Co je problematického na tom, aby udělala Škodovka pickup nebo dodávku? Už to dělali. Si normální? Ne, jsi č.rák co má místo mozku koule. Jinak bys ho použil. Oh ,možná máš doma starou vylítanou oktávku ,nebo pasata a nakupovat jezdíš výhradně na slevy v kauflandu ,abys to auto uživil, co. To pak socka nejsi. Přestaň ty kret.e posuzovat lidi podle toho čím jezdí. Maloměstská česká mentalita. Proč se vlastně s takovou troskou bavím? Jdi tam kam patříš.....
Ty ses nám tu nějak rozvášnil....
Sorry, ale někteří jedinci s inteligencí pětikoruny mě dovedou vytočit. Tupouni, co posuzují lidi podle toho čím jezdí, nebo jaký mají mobil, atd.:-)
Zdravím,no já jsem jel s všemi verzemi motorů a porovnal :1,6-16V benzín spotřeba jde do +.Pak 1,2 Tce 115 K benzín -svižný,ale na tu velikost jde spotřebado ++.pak 1,5 dci nafta -jede pěkně,spotřeba super odpovídá.no a 1,5 dci úplně stejný motor,+ 15k jede skvěle,ale je o 25 000 Kč dražší,spotřeba stejná jako u 75K.Takže kupuji 1,5dci 75K a dá se kdykoliv dočepovat.u 90k čipování již nelze provést.Je to skvělé auto,dá se na to dát přední hrazda + nášlapy a pak je to úplný krasavec.Rámy + nášlapy na www.nejlevnější rámy.cz a dává i certifikaci a homologaci.Každý musí vědět,co bude vozit a tento prostor k baráku-bezkonkurenční + cena také.Stojí-i venku,je ze zkušenosti doporučená metalíza laku,má vrchní lakovou úpravu a ta chrání lak.Kola doporučuji lakované stříbrná metla GEPARD 392. cena za kus 1603 Kč.U diesla navíc lze dodělat nezávislé dopení.Postavte dokkera vedle jakéhokoliv kombíka a jste doma.Těším se na vaše názory.Venda.
A na tuhle blbost jsi přišel jak?
Protože tenhle Dokker, narozdil od Roomstera, ma pro zivnostnika smysl. Cekal jsem na nej a jdu ho na podzim koupit. Roomster je jen bublina naroubovana na priseru zvanou Fabia II, pro me naprosto nevyuzitelna a zbytecne predrazena.V Dokkeru se nemusim bat ze ho nekde odru... nikdo to neukradne, stoji to par supu, je to velke a ma to prahistoricky motor, ktery bude papat LPG... co vic si muze zivnostnik prat.
Pravda je, ze Doker vypada lepe nez MB Citan. A to i pres to, ze to jsou totozne vozy.
Však taky servisovat renault/dacia za hodinové ceny mercedesu je hodně velký nesmysl.
Az na to, ze to neni fabia II, tak dobry
A to jako budeš jezdit s odřenou dacií? Jak to vysvětlíš místnímu fan klubu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.