Dacia by mohla představit konkurenta pro Škodu Octavii

29 komentářů

18. března • 19:53

Toman je totální debil to je zde snad každému jasné.Doporučuji vám zeptat se majitelů Dacii a budete překvapen.No alespon nebudete blbě kecat na internetu.Doporučuji se též zeptat majitelů Škodovek.Především skvostu jměnem Fabia, podvozky, tragické motory 1,2 TSI, turba u TDI, 3válec průser století co žere olej a 11l/100km benzínu, Superb 1generace poruchy snad na všem, Roomster rozvrzanej po 30000km atd atd atd
Jen blbé keci, ale realita je uplně jiná.O cenách dílů Škoda raději nemluvím!!!

Toman
16. března • 23:58

Francouzké šroty-"Dacia"-dle zkušeností jiných,životnost výfuku modelu logan je jako z let výroby škoda felicia-po 3 letech na výměnu a to je jenom příklad jednoho komponentu!!!Octavia od první generace je fenomén,který se i když bych ostatním výrobcům přál nepodaří překonat.Podívejte se na 15 let staré octavie(1997-1998)-minimální koroze a ještě budou pár let v provozu.Legendu WW TDI nemá smysl ani připomínat,to ještě Renault plácal jeden šrot vedle druhého:-D

defender110
18. března • 6:37

Toman , Toman..nesmíš tu tupě opakovat "co jedna paní povídala". Měnit po 3 letech výfuk na Dacii? EE. Kec asi od nějakýho zakomplexovanýho blbečka. Zase nějaká nová fáma o Dacii, tu jsem ještě neslyšel. A to už jsem slyšel hooodně blábolů o této automobilce, hlavně od lidí co o tom ví kulové a auto 3x viděli někde na ulici.
Na druhou stranu s Oktávlí prvé generace máš naprostou pravdu. Ale to se stává každé automobilce , že udělá skvělé auto ani neví jak.B-]

Rama
17. března • 15:01

Přání otcem myšlenky... tak jdi projet tu svojí olítanou plečku f TDíčku a navštiv lékaře :-DChrochtávia I byla podprůměrná jebka na minipodvozku s megakufrem... navíc do pozice etalonu se dostala jen v našem absurdistánu. A tady, jak víme, je možné opravdu všechno... zvlášť, když máš plnou prkenici a víš kde nadrobit :-D

(((())))
17. března • 10:27

Dle zkušeností jiných si myslím,že kecáš.:-D

VW
16. března • 11:24

Já si naopak myslím že by Škodovka měla naopak pomalu představit konkurenta Dacie!?::-D

Tomasino
16. března • 20:17

Ale vždyť má. Celou svou modelovou nabídku!!! B-]

josephko
15. března • 21:15

Ak už by som si mal kúpiť Renaulta, tak potom Daciu :-P. Tá by nemohla sklamať, keďže by som od nej nič nečakal.

Rama
15. března • 16:22

Ze zdejsiho hlasovani je videt, ze velke procento klikacu bude muset stale navstevovat bazary a kupovat olitane cestacke Octavky, aby presvedcili sve okoli o svem socialnim statusu... B-]Rumuna urcite ne, ale olitanou, predrazenou jebku z bazace - bratru za stopade - to jo :-P

jiri
19. června • 14:21

kupujou ojete oktavky od skodovaku kteri jezdi pul roku a pak ho vrati a vemou jinou a tak je skodovka nejprodavanejsi auto

Marek
16. března • 21:21

AAA RAMA:D vám ještě nikdo nezakázal projevovat se na veřejnym foru?:D Nwm:D Je podle vás, koupit si novou "jebku" jako je Dacie (neurazim tim dacii, je to proste jen auto, nic navic) nebo si koupit kvalitně udělanou octavku s dobrym TDi motorem a malejma kilometrama? Sorry ale nepotřebuju mit nové auto JEN kvuli pocitu, že je nové :-))))))

Rama
18. března • 12:32

Teď ses veřejně obnažil "bazarovej" kofboji... no tak hlavně, že na tu Chrochtáfku f TDIčku máš B-] Dokud si nepořídíš nové auto, tak nikdy nepochopíš :-P A je úplně jedno, jestli to bude Dacia, korejec, nebo ta tvoje modla B-]

Marek
18. března • 15:32

ALE PROOC:D Akorat to bude smrdět novotou a budu muset zajiždět motor:D Moje modla? Pořád lepší když je moje modla česká-německá, než nějekej trapnej korejec:-)))

Rama
19. března • 19:14

No protoze jsi "socka" a nechces si svuj "dusevni a socialni status" pripustit. Hakujes za 15 hrubeho ve Skodovackem servisu, jezdis litanou Chrochtavkou z 97 za sedm petek, navic na vyhodnou pujcku z providentu. A myslis si, ze te neznam B-]

honza
15. března • 17:11

nekteri si kupuji i jina auta, nez olitane, nebo nove jebky :c)

Rama
15. března • 19:45

Samozrejme ze ano, ale taci pravdepodobne nemaji nutkani prispivat na serverech o autech a uz vubec ne pod clanky o lowendu ;-)

Zelí
15. března • 14:39

Už od nasazení OII, kdy sám rendlík snížil ceny svého nejlepšího modelu laguna na její úroveň a tím přiznal, kde on sám obchodně vidí konkurenta pro svůj v té době nejlepší produkt, tak tento novinářský nápad je evidentně zcela mimo marketingovou realitu značky renault. Byli by sami proti sobě.

Rama
15. března • 16:25

Typickej Franta Sláma, co si myslí, že Renault zajímá trapný, český, škodováckým PR zdecimovaný trh :-D

Zelí
15. března • 19:03

Rendlík se o trhy v evropě samozřejmě zajímá a zajímá se i o český trh. Pokud by nechal původní ceny a nešel u laguny v čr o cca 30-40% cenou dolů, tak by tu neprodal nic a svou dealerskou síť by ztratil. Laguna není žádný zázrak a nebyla ani v posledních 15 letech, takže pouze zreálnili její tržní pozici. Nabídka francouzů začíná na nejnižší etáži s nabídkou dacie a končí s lagunou, což je úroveň lepšího rapidu. To je vše co rendlík momentálně nabízí.

Rama
17. března • 14:56

Laguna a Rapid (ubohý, český, plastový lowend za cenu plnotučné nižší střední) jsou si tak vzdálené, jako Škodovka a Bentley B-]Renault umí v B i C... díky Dacii i lowend. Záběr má tedy ve stěžejních sekcích trhů ,napříč koulí zvaná Země, nadstandardní. Českým trhem se tedy opravdu neznepokojují...

kukol
15. března • 15:15

Nesuď dle českého trhu, který Renault ani Dacii moc nezajímá. Škodovka je mezi Renaultem a Dacií, proto proti octávce může nasadit Dacii i Renaulta. Třeba i ten Fluence, jako auto pro rozvojové trhy je na jiných trzích dražší než Octávka. Ta je pořád jen levným Golfem s kufrem a patří mezi nejlevnější auta nižší střední třídy.

Karel  Antonín
15. března • 10:36

Mohlo by být zajímavé mít konkurenta Octy v ceně od cca 200000,-Kč
Je jen logické že automobilky vyrábějící relativně levné modely půjdou do vyššího segmentu, ale za zajímavou cenu pro zákazníka.

Ondřej
15. března • 11:40

Pro me je levnejsi octou fluence ;-)

kukol
15. března • 15:10

Třeba v ČR je Fluence levnější, jinde je zase levnější Octávka. Škodovka je někde mezi Dacii a Renaultem a stejné je to i s tou Octávkou.

broom
15. března • 12:51

Octa.má lepší kufr,ale jinak souhlasím,fluence není špatnej,je trošku hlučnejší v kabině oproti octavii,ale ne o moc.

Rama
15. března • 16:28

Ten kufr, to je zaklínadlo... každej v něm běžně vozí 0,5m3 vzduchu... ale co kdyby :-PNooo...kdyby češi nevozili do Chorvatska konzervy, řízky a pivo, nepotřbovali by Octavky :-P

Marek
16. března • 21:26

Lepší snad mít než nemít ne? Člověk který si koupi Octavku... Chce kvalitní, spolehlivé A HLAVNE praktické auto se vzhledem který neurazí a ani nějak nenadchne. Když si navíc veme verzi RS tak ma i slušně rychlej kombik.

honza
15. března • 17:08

teda, mluvite mi z duse :-) ale uznavam, ze obcas (opravdu obcas) se to hodi - ja holt v takovych pripadech volam kamarada s dodavkou ;)

VW
15. března • 12:44

Naprosto souhlasím! :-D

Doporučujeme

Články odjinud