Dacia by mohla představit konkurenta pro Škodu Octavii

Automobilkám produkujícím cenově dostupné modely se i díky krizi daří poměrně dobře. Důkazem budiž značka Dacia, která v posledních třech letech představila hned sedm modelů, přičemž tím posledním byl nový Logan MCV, který se ukázal na autosalonu v Ženevě. Co bude následovat u Dacie dále?

Podle britského Autocaru se minimálně osmnáct měsíců nebude dít nic. Dacia má vybudovanou nabídku modelů a chce zapracovat na navýšení tržního podílu a vstoupit na nové trhy.

Zajímavosti | Design | Dacia | Autosalony | Kombi | Premiéry | Ženeva 2013

Dacia Logan MCV přišla o třetí řadu sedadel a vypadá civilněji

Dlouhodobější plány ale vypadají velmi zajímavě. Dacia, respektive Renault, uvažuje o levnější variaci na téma Volkswagen up! a lákavá je pro tuto automobilku také představa cenově dostupnější Škody Octavie. Zatím sice představitelé automobilky přiznávají, že nové modely nejsou na pořadu dne, ale myšlenka to vůbec není nereálná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autocar

Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2007
Stav: 120 900 km
Cena: 60 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 100 000 Kč
Dacia Duster 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 65 668 km
Cena: 228 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek