Dacia by mohla představit konkurenta pro Škodu Octavii

Automobilkám produkujícím cenově dostupné modely se i díky krizi daří poměrně dobře. Důkazem budiž značka Dacia, která v posledních třech letech představila hned sedm modelů, přičemž tím posledním byl nový Logan MCV, který se ukázal na autosalonu v Ženevě. Co bude následovat u Dacie dále?

Podle britského Autocaru se minimálně osmnáct měsíců nebude dít nic. Dacia má vybudovanou nabídku modelů a chce zapracovat na navýšení tržního podílu a vstoupit na nové trhy.

Zajímavosti | Dacia | Kombi | Autosalony | Ženeva 2013 | Premiéry | Design

Dacia Logan MCV přišla o třetí řadu sedadel a vypadá civilněji

Dlouhodobější plány ale vypadají velmi zajímavě. Dacia, respektive Renault, uvažuje o levnější variaci na téma Volkswagen up! a lákavá je pro tuto automobilku také představa cenově dostupnější Škody Octavie. Zatím sice představitelé automobilky přiznávají, že nové modely nejsou na pořadu dne, ale myšlenka to vůbec není nereálná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autocar

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků