Dacia Black Line: trocha nízkorozpočtové elegance

33 komentářů

gogo
14. ledna • 19:56

OPRAVA: 45.000 km:-D

gogo
14. ledna • 19:55

Zdarte všichni,
Dáčku (Logana) mám bezmála 5 let, najeto cca 45.000,- Kč. Kupovaná nová, parkovaná je na ulici, jezdí hlavně po městě (Brno) - tak cca 2/3 provozu. Rezavá není. Má měněnou baterku, párkrát žárovku. V záruce měněna lambda sonda. Po záruce se cosi přetěsňovalo na motoru (1.000,- Kč - matroš i práce v autorizáku). A má vymlácené čepy řízení - slabina Loganů, ale mě to potkalo docela pozdě, takže už mi to odmítli uznat na záruku, prostě prý opotřebení - předpoklad 10.000,- Kč. Užití jako normální rodinný auto čtyřčlenné rodiny... rozvážka a svážka dětí, nákupy, kola, výlety, dovolený (Maďarsko, Itálie, rakouské Alpy) apod. Prostě normálka.
Můj závěr? Se...ou mě ty čepy, na druhé straně je-li to jediný nečekaný náklad za 5 let. Za 2 měsíce mi končí leasing a moje další nové auto patrně bude opět Dacia - ovšem tentokrát MCV. Ovšem tentokrát si asi dopřeju "plnou" palbu.

ka-spel
16. ledna • 0:29

Neblázni čepy řízení za deset litrů. Tak to autorizák cucá z prstu. To je spotřebák co stojí max pár stovek za matroš.

ka-spel
16. ledna • 0:29

Není to spíš poloosa nebo kineťák?

pipkin
13. ledna • 20:08

Čtu s nadšením tuhle debatu a nestačím se divit, jak to zde lidi haníte.
Auto je přepychově krásné, vymazlené tvary, opravdu nadčasový vzhled. Sportovní duch, dynamika, zároveň luxus a jedinečnost tohoto vozu mě nutí vás nazvat sprostými snoby. Opravdu lidi chyťte rozum za pačesy a nehaňte kus dobře odvedené práce.
PS: prodám CLS, ZNAČKA: levně, rychle.

ka-spel
16. ledna • 0:25

:-D válím se pod stolem, super.B-]

Jakub
12. ledna • 21:21

Sice Dacii nemám, ale Vy všichni co tahle auta haníte, by mě zajímalo čím jezdíte. Každej nemá na BMW, Audi, atd. To jsou totiž asi jediný značky, která jsou pro Vás to pravý. Mimochodem když vidím reklamu na Fabii, která se dostala pod "magickou" hranici 200000, tak se musím smát. Za 199900 jste rádi, že k tý haťapce dostanete i kola. Řikáte tady, že za ty prachy co se prodává např. Sandero by jste si koupili radši nějakou ojetinu. Ale. Na tu ojetinu dostanete tak půl roku záruku a když se na tom autě něco stane, tak Vás chci vidět jak u prodejce záruku uplatňujete, protože vše shodí na "náhlou zkázu", nevíte jak s autem předchozí majitel zacházel, atd...

pan_HAJZL
13. ledna • 8:41

sice tu každej tohle auto haní, ale pravda je taková,že každej nemá na rozhazování. A prostě Dacia za ty peníze plní úkol plnohodného prostorného auta na jedničku. Prostě každej nemá prachy na nový lepší auto, nebo za ty prachy nechce ojetinu z nejistou budoucností a náklady na servis. Sem si jistej, že velice dobře poslouží živnostníkoj, kterej potřebuje vyhodit sedačky, udělat z ní stěhovák, nebo převézt 5t chlapů na šichtu, stejně tak dobře poslouží rodině, která má omezenej rozpočet, dvě dětský sedačky, kočár a ještě tam daj i nákup.
Těch několik let to odkroutí a nemusej se trápit opravama, maj záruku a jen měněj spotřebák, maj klid. Základní požadavky bezpečnosti to má a jakštakš nějakej základ přepravní kultury taky. Tak nevím, co tu furt plácáte za p.čoviny o tom, jakej krám to je. Je to základ, sám sem v ní jel,,ale v rámci nového auta výbornej poměr /cena užitková hodnota. A kdyby tu zas někdo měl kidy s čím jezdím já, mám Mondeo 2002, asi je lepší,silnější a pohodlnější, ale kvůli tomu ani náhodou tu Dáčku odsuzovat nebudu!

ka-spel
16. ledna • 0:23

Souhlasím s tebou až... Kamarád mě Loganem několikrát vezl, já jeho zase ve Feldě 1,6 (pravda alu 185/60/14). Pokud hodnotím interiér, tak kulatá prasárna Renault. To i stará felda vypadá vevnitř líp. Jízdní vlastnosti tragedie. Tak jak prasím s feldou se kamoš divil, že to by skončil v příkopě. No beru, že kupující Dacie svižně nejezdí (vzpomenu na 1310 alá renault 12). Kdo pomine interiér a jízdní vlastnosti a image, tak má relativně levné nové auto se zárukou. Já bych však volil risk a raději něco málo jetého. Pokud někdo bere Dacii jako levného pracanta, tak beru. Pokud to bere rodinka co moc ročně nenajezdí, tak jí stačí ojetina za stejný prachy a užijí se luxusu.

granco
13. ledna • 0:27

Moje řeč, je to auto jako každý jiný. Každý nemá na Rolse.:-D

thybor
14. ledna • 18:43

radšej novú dačiu, ako preprdené sdačky, a stočené km.

ka-spel
16. ledna • 0:33

zapomněls dodat od Helmutů.:-D

Tomas
12. ledna • 20:33

Opravdu jen trocha!
To radši něco ojetýho než todle.

KKK
12. ledna • 20:18

DACIA:-D:-D Pod motorem má poctivý plech.železo

KKK
12. ledna • 20:19

Raději Sandero než Hurvínek:-D:-D:-D

!
12. ledna • 17:08

opakuji ani zadarmo :-P

petr r. (petrumr)
12. ledna • 17:16

proč to opakuješ,šak to brát nemusíš:-))

12. ledna • 9:50

...já nevím, myslíte že to ve francii někdo kupuje? není to auto spíš pro "východní" blok?apropo... ať koukám jak koukám i když je to černý , pořád vidím jenom Dačku tak nechápu kdo by si připlácel za o něco lepčí Dačku...

Speedy
12. ledna • 14:34

Opravdu toho mnoho nevíš, ty jeden "východní bloku":
za rok 2009 Dáčka těch aut prodala kupř. do Německa 85 tis., do Francie 60 tis., do Itálie 20 tis. a do Španělska necelých 9 tis. ... a i když to bylo tažený také šrotovným a výsledek se letos opakovat proto asi nebude, tak přehlédnout to nelze. O autech si může každý myslet svý, ale někde jsou ta auta prodávaná také jako Renault a ten by na to svou značku zadarmo nedal.

jogurt
12. ledna • 15:26

Ale dal, za peníze v Praze dům a z Rumunska skoroauto. Pokud tím oblbne šrotovným omámené alsheimerovy duše, nalepí na to klidně nápis Saviem. jde o prodané počty, o nic jiného.

Skyline
12. ledna • 13:16

Vzhledem k tomu, kolik lidi si priplaci za ruzne "lepsi" skodovky nechapu, v cem je u Dacie rozdil?

AR
12. ledna • 10:42

Si kkt, ktory nevytiahol nohu z Ceska. V Nemecku jazdi Dacii DOST, tak predpokladam, ze v kvazi materskom Francuzsku ich nebude menej!

mone
12. ledna • 10:43

a pokud je auto jako delnice (delnik), tak nevidim duvod proc by se nemohlo prodavat dobre i na zapade... ne kazdy si chce znicit svoji limuzinu nekde na chate.

Roman
12. ledna • 14:45

stačí se projet po německé dálnici - je jich tam jak blech.

jogurt
12. ledna • 15:20

Protože v česku už jsou jako nové prakticky neprodejné, můžeme očekávat za rok či dva nový nápor ojetin z němec. Dva tisíce euro a je vaše. Sice zrezlá a s motorem krátce před smrtí, ale laciná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ka-spel
16. ledna • 0:12

Mrkni na mobile.de nejlevnější Logan r.v. 2006 je tam s najetými 54 tis. za 3100 Eur. Neříkám, že to je kauf (sám bych si raději 2000 Eur připlatil za Focuse atd.), ale tak levně to nebude. A to je nejlevnější jinak cena běžně kolem 4500 Eur za ročník 2007. Taky jsem čekal míň.

mone
12. ledna • 10:42

chapes to spravne, auto je pro vychodni blok, tudiz i pro socialistickou Francii :-)

Pavel
12. ledna • 8:42

Konečně luxus i pro manažery!

mates
12. ledna • 8:30

jojo pamatuju tusim Favorit Black line, Silver line, Green line a podobny supr pakety se kterejma melo auto budit dojem ze je neco uplne jinyho... kazdopadne to tovarni LPG neni uplne od veci kdyz koukam do ceniku, v CR se ale tusim neprodava...

vašekk
12. ledna • 9:36

Jen pro doplnění, Francouzi na provedení LPG dostanou od státu ještě příspěvek 2000 € .. a na všechna provedení šrotovné 700 € (to loni bylo 1000 €).

jogurt
12. ledna • 15:17

Takže když si koupí tenhle rumunský zázrak s "kvalitou a životností made by renault", tak nic nezaplatí ale ještě jim francouzská socialistická republika třicet euro a plnou nádrž přidá k tomu.

sidik
12. ledna • 9:05

A co teprve zbrusu nová Škoda Henlajn :-D

Posraldescu
12. ledna • 7:20

Dacia do kazde rodiny!

Doporučujeme

Články odjinud