Čtyři zajímavější alternativy k nové Octavii RS. Souhlasíte?

86 komentářů

Stanislav Smolec BA
17. dubna • 12:41

Super auto velmi bi som si ho prial

Kokoi
19. října • 17:54

Mám Golfa VI i Octavii III. Srovnávat Golfa s OIII je ale mimo. Oktávka je proti prostorově Golfu úplný kočár. A není to jen o kufru

Pavel
1. srpna • 18:31

Asi by bylo dobré porovnávat opravdu porovnatelné
Pokud srovnám liftback s 1,8TSI a RS 2,0 TSI najdu sice rozdíl ceny cca 60 tis.
RS má však už v základu plno výbavy což se o 1,8 nedá říci.
Takže pokud chce člověk trochu vybavený vůz (což v tomto levelu předpokládám jinak by asi kupoval Rapid) musí u 1,8TSI sáhnout více do kapsy a nakonec zjistí že je s cenou někde kolem 700 tis a to už je v mnoha případech i více než RS.
Ve spojení se srovnatelnou spotřebou a mnohem větší dávkou legrace za volantem u RS musím říci že cena kterou Škoda k RS dala je vcelku famózní.
Sám mám předchozí typ asi rok a jeho plně vybavená verze mě stála (v ceníkové ceně) necelý milion. S novou RS je Škoda dnes na trhu ve stejné konfiguraci okolo 800 což je minus 200 tis. A to je dost zásadní zásah do peněženky. Pavel

Vasek
22. července • 15:26

kde jsou ty alternativy?

PoliceCollector
20. července • 20:17

Já bych řekl že konkurencí "Eresa" je Toyota GT 86 ne ? Aspoň to je sporťák a ne potuněný rodinný vůz..... Anebo Ford Mustang, akorát ten je v EU předražený.... Mazda 6 je krásná ale verze MPS ještě neexistuje ? Co takhle Mazda MX-5 ? Ford Focus je ve své poslední generaci ošklivé auto (což neznamá že jezdí špatně) ale vypadá prostě jako Korejec.... A proč tam není vytuněná verze Passatu ? Suma sumárum - pokud potřebuji něco v čem přepravím rodinu na dovolenou -tak mi nezbývá než koupit továrně vytuněný osobák a když není na M verzi, AMG nebo S cosi tak je "ERESO" docela zajímavá varianta... Pokud však takový vůz nutně nepotřebuji, koupím si "echt sporťák," prostě něco zábavného, hračku pro velké kluky... A v tom případě bych sáhnul po GT 86. Ale chápu že drobnou toyotku asi těžko nacpete do fleetových vozů...

reven_21
20. července • 21:28

Řekl bych že ten "polotuneny" rodinny vuz by dal ty cistokrevný sportovní toyote pěkně zabrat. Tyhle dve auta pro sebe nejsou konkurence... RSo je rychlé rodinné auto pro někoho, kdo si chce uzit nějakou tu sportovnější jízdu.

VW
21. července • 9:33

Nic proti, ale dávám přednost Volvo S60 220Kw!

Revan_21
21. července • 18:30

Jenže cena toho volva začína na hodnotě za kterou mam OIII RS s témeř celou příplatkovou výbavou :D

VW
21. července • 18:44

Jasně máš pravdu! Ale já neřeším cenu jen to co bych preferoval pokud bych se měl vybrat!? U Volva je výbava již většinou v ceně!? Jinak za kolik už jezdíš 7,4?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
21. července • 18:58

Tak určitě.
Hele dneska jsem jel cca 170km a jel jsem na 6,7 při pruměrné rychlosti 76km/h
Když jsem jel tu samou cestu ale obraceně tak to bylo za těch 7,4

VW
21. července • 20:03

Já včera 370km a stále se držím dlouhodobého průměru 7,7 benzin 98 a v LPG 9-9,5 ale celkem ostře, pokud pojedu s lehkou nohou bez vytáčení a dodržování rychlostních limitů, tak jdu o pár deci nahoru! A klimatizace běží nepřetržitě celý rok/ automatická dvouzónová/!

Petr Ježek
19. července • 21:21

Teutonská architektura? Autorova snaha zaujmout neotřelým výrazivem? Klabaňův design je přestě tím proporčně vyváženým, vnitřní design je ergonomický a perfektně sladěný s vnějším - prostě stylistická kvalita. Mazda 6 je pravým opakem - tvary jsou značně nevyvážené, evokují více baroko než dynamiku. Do hodnocení designu a stylingu by se neměli pouštět diletanti.

VW
21. července • 9:43

Kdo ti platí byt a stravu!?

Pepis
19. července • 23:57

Do psaní příspěvků jakbysmet, ty Klabani.

BMW Z4 3,0
19. července • 12:25

Jeziskovy voci, vodkdy patri skoda mezi auta? Ty vole, je 57 a kurde nikda jsem neslysel, ze by tomu tak. Snad jenom pri Favoritu 358 zlepseni!!! Co to by do tehda za smejd? Ted jiz nejni, ze jo. V zivote jsem se tak nesnizil, abych koupil naakou skodu, slezte na zem volove !

reven_21
19. července • 17:17

trapáček si chce koupit bááávoraka:D Já vždy řikal ze BMW jsi kupujou jenom pitomci :-) a ty to potvrzuješ:-) auta jsou to dobrá, jen "lidi" jako ty jim kazí jméno :-)

Dave
8. srpna • 22:44

že ty vlastníš chrochtávku :-D

19. července • 14:11

Ty jsi zase zlobil, že tě rodiče nepustili ven? Nebylo by lépe někde s kamarády na koupališti, když máš ty prázdniny?

Miro_II
18. července • 11:53

A co takhle Megane Grandtour GT220?? Super auto za super peníze s motorem z RS a i stejným zvukem dokonce. Dokonalé GT, komfortní ale jisté v zatáčkách zároveň! Máme ho doma a neustále překvapuje!

martin
19. července • 0:35

To si este nejazdil novy Lexus IS (IS 250, 6V benzin). Je asi drahsi, ale.... :-)))

fri
18. července • 19:55

Moje řeč, kdyby jsi to nenapsal ty, musel bych to napsat já ;-) 220 koní se slušnou výbavou za nějakých 530 tis. to - pokud mě paměť neklame - zatím na našem trhu konkurenci nemá.

anonymní pán
18. července • 12:49

říct o renaultu že je to super auto :-D:-D

honza
18. července • 15:06

je hodne hloupy rict o renaultu, ze neumi super auto! nemam rad francouzsky auta posledni doby, ale renault sport bude mit muj respekt dokud bude umet udelat zabavny a rychly auto. a to porad umi.

diškutér
18. července • 14:56

to chce vskutku notnou dávku odvahy :-D

Saša
18. července • 11:23

Jednoznačně Ford Focus!!! potom Clio a Golf.

Adi
18. července • 10:31

Z nabízených alternativ se mi nejvíce líbí Mazda 6 2.2 Skyactiv - D. Autor se pravděpodobně omezil pouze na specifikace aut, která se dají najít v nabídkách tuzemských prodejců, ale jako první alternativa mě napadla Laguna GT 220. S jejím 4controlem by se jednalo o velice zajímavý a rychlý vůz, který má i přes svá léta interiér někde jinde, než OIII a v kombiku nevypadá věru zle.

Petr007
19. července • 22:08

Laguna je oproti Octávce o třídu výše.

dave_007
18. července • 9:51

Oktavia jako alternativa za Oktavii? Autorevue prekonalo ma ocekavani!Oktavia, Oktavia über alles,
Über alles in der Welt,:-D

jouza
18. července • 22:50

Doporucuji se svezt ... ona ta 1,8 neni spatny motor, a jak autor pise .. je to maskovany auto s velkym potencialem (pokud jej dokazete vubec vyuzit). A na nasich silnicich ten potencial moc vyuzit nejde, obe auta jsou jiz dostatecne rychla ... 1,8 maskuje, RS zapojuje do deje.
Spis bych to napsal, 1,8 se sportovnim podvozkem a min 17" nebo RS ...

Mirus
18. července • 9:40

Kriteria byla 200 koni, proto je ve srovnani 1,8TSI? 2,5skyactive?Za me je to jednoznacne Mazda 3 MPS, 5 dveri, v pohode kufr a hlavne 260koniku na predni naprave :-) to vse za 560tis!

olda
21. července • 22:02

560000tis? Už dávno ne. Zkus 684400tis....ale i tak je to number 1! Kdo ji chce musí si pospíšit. Nový model je za rohem a nová MPS není jistá. A když, tak to již nebude s 2.3L motorem, s kterého v USA dostávají i 500 koní.

Mirus
22. července • 8:32

Aktualni akcni cenik hovori o 604tis vcetne DPH!!http://www.mazda.cz/upload/country/cs-cz/pdf_... ... A pokud budes patrat tak ji nekdo bude mit na sklade a klidne se dostanes i na tech 560tis. coz je proste bezkonkurencni nabidka :-)

olda
22. července • 15:43

Čti PROSÍM pozorně. "Akční ceník platí pouze do vyprodání zásob". V Česku v zásobě není a ani nebyla žádná M3MPS čili při objednávce platí cena normální, která činí 684400Kč. A to nevím, zda-li se ještě dá M3MPS objednat. Nová M3MPS (jestli vůbec bude, zatím se neví), bude mít s největší pravděpodobností pouze dvoulitrovou výkonější atmosféru (cca 180koní), snad 2.5 litrovou atmosféru, ale ten 2.5 litr zatím nesplňuje EU emisní požadavky. Proto se například CX5 s tímto motorem prodává v Rusku a v USA, ale ne v Evropě.

Mirus
22. července • 23:29

Koukam, v CR fakt uz neni nic :-( ale v Nemecku by se nasla kolem 22tis EUR, ja slysel ze by to v nove mel byt skyactive 2,0 pres 200 koni, coz by bylo pekny, samozrejme to bude vyhnany i otackama, ale jinak by to mohlo byt povedeny, jen to ztrati tu neurvalost 2,3T ktera byla brutalni :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
olda
23. července • 8:53

..tak, tak...brutálně nádherná, hlavně ta z roku 2008. Měl jsem to štěstí ji 2 roky vlastnit. Ta současná, kterou mám nyní, už není zdaleka tak krásně divoká. To by se dalo lehce řešit, ale zatím necítím potřebu. No ale jinak opravdu nevím, kterou cestou se Mazda vydá. Emisní normy v EU jsou smrtící pro výkoná auta nižších tříd. Vyhnat koně otáčkama a "zůstat v normě" se nepodařilo vyřešit ani Hondě. Jak na to půjde Mazda toť velká neznámá. Mám podezření, že to zkusí s tím 2.5 litrem. Když obětují něco koní emisím, krouťák díky obsahu zůstane a to je důležité. Snad později zkusí nalepit turbo na ten kodo dvoulitr. Ale to je (jak jsem četl jinde) momentálně pro Mazdu moc nákládný projekt. Projel jsem se s CX-5 s tím kodo dvoulitrem, ale co se tíče "zátahu" byl po M3MPS velkým zklamáním. Jasný, nečekal jsem od dvoulitru v těžším voze žádný velký zázrak, ale rozdíl byl opravdu propastný.

Mirus
23. července • 10:24

Tak v te sem bohuzel nejel, mel sem to stesti jet s tou novejsi, nevim cim to tenkrat bylo, ale jeli jsme na zimnich gumach, teplota uz kolem 20 stupnu a to auto drzelo stopu jak kdyz jede po kolejich, to jsem jeste nevidel a nejhorsi bylo ze neztracela kontakt ani na nasich typickych cestach, coz zrovna neni priklad hladky silnice :-) to uz jsem fakt jen kroutil hlavou co to auto dela.... neuveritelny.No s nadsazkou si myslim ze cokoliv bez turba se sebelepsim vykonem se nebude ani priblizovat brutalnimu zatahu MPS :-) Kde jezdis po republice? Co si pamatuju tak to paradoxne nebyl zadnej kostitras, byl to super kompromis mezi pohodlim a tuhosti.

olda
23. července • 14:12

Vezmu to odspodu. Jezdím s MPSou v JMK a to málo. Jen semtam vyrazíme k rodině do Chomutova. Od dubna 2010 jsem najel pouze 11400km. To je dané jednak tím, že jsem už starý prďa a také tím že máme další auto na popojíždění. (Yaris 2012 A/T)
Ano, napsal si to přesně. Tato nová MPS (2010+) je pohodlnější než ta předešlá. Obě však mají plnohodnotný LSD a proto ten výborný kontact s vozovkou.
Chtěl bych jen dodat, že jsem v Australii vlastnil Hondu Integru Type R s VTEC motorem, co po úpravách točil do 9500ot/min. (Sériově 8500ot/min.) Ten brutální krouťák tam sice nebyl, ale když VTEC přepnul při cca 6200ot/min na rychlejší vačky, tak se zvuk změnil na něco podobného jako 2takt motorka a spolu se sáním se rozpoutal až do těch 9500ot/min. hotový koncert. Tak ten "koncert" mě u turba docela chybí. Proto uvažuji, že si koupím ještě Civic Type R a občas z něj "vypálím saze".

Mirus
24. července • 10:56

Tak v to taky doufam ze az budu stary "prďa" :-) jak pises, tak si udelam radost takovymhle autickem, no a co se Integry tyce, tak to si trefil znovu do cerneho, to je atmosferickej ultimat, presne takhle ma upraveny kamarad stary CRX, toci mu to taky k 10ti! tisicum a jede to straslive.... :-)
jestli chces tak mi napis na mail, at tu nemelem soukromy veci, urcite bysme pokecali vic! mirus.virus@seznam.cz :-)

Jiří Červenka
18. července • 9:44 • šéfredaktor AutoRevue.cz

To je tak, když se úvod napíše o týden dřív než zbytek článku. :-)) Děkuji za upozornění, už jsem ten nesmysl smazal.

Tom
18. července • 9:30

bez rodiny Golf, s rodinou Oktavka B-]
ten Focus to zabiji tou prisernou palubkou :-(

Petr007
19. července • 22:07

bez rodiny Golf, s rodinou Focus B-]
ta Octavia to zabiji tou prisernou palubkou :-(

Revan_21
22. července • 19:30

Já nwm:D viděl jsem palubku v Pokusu a rozhodně není oco stát:D

Tom
18. července • 9:09

Pro srdcaře GTi, pro praktiky Octavia RS. Podle mě nezklame ani jedno. Mazda je nijaká, Ford je předraženej. Možná bych zapřemýšlel o Astře OPC, ale sláva Opelu je ta tam a mimo humpolácké Insignie je už Opel prakticky na smetišti dějin. Kdo má lóve, mohl by zapřemýšlet o nějakém modelu z prémiové trojky, ale to je už opravdu o jiných penězích.

Saša
18. července • 11:35

Co to plácáš že je Ford předraženej? Focus ST v kombajnu stojí 689 tis. pod kapotou 184Kw. Tohle je úplně jasná volbaB-]

VW
21. července • 9:39

A motory kupuje od Číňanů! / Volvo/B-]

Tom
18. července • 12:45

Evidentně je to vzhledem k prodejním "úpěchům" jasná volba jen ve tvým přápadě a u daších "bychařů" :-)

Mirek
18. července • 20:27

Což se nejprve s Fordem projet a potom teprve psát.

marcelo
18. července • 18:28

Ano, Focus je prodejně mnohem úspěšnější než Octavia, to je prostě fakt. Celosvětové prodeje za 1-5/2013:
Ford Focus - 462.168 (nejprodávanější auto světa za prvních 5 měsíců 2013)
VW Golf - 308.784 aut
Škoda Octavia - 130.702 autV Evropě je Ford Focus 7. nejprodávanější auto. Kde je Octavia nevím, do TOP 10 se nedostala.

Petr Ježek
19. července • 21:28

Zkuste porovnat vnucovací marketing a snahu o korupci u Fordu s poněkud profesorským přístupem koncernu VW, u Škody zvláště. Fordy jsou rozporuplné - skvělé podvozky, solidní design, mizerná elektronika a dimenzování některých dílů, zoufalé diesly z vlastní konstrukce a solidní benzíny. Už i Italové zjišťují, že Škoda je hodnotnější než Ford, i když i u nich se mýty vyvracejí jen zoufale pomalu (jako u nás o Alfách).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirus
20. července • 20:19

Pokud bude Škoda pokračovat cestou úspor jakou rozjela s Octavií (laciné plasty, jednoduchá náprava), tak Italové hodně rychle zjistí že ty mýty o kvalitě jsou na straně Škodovky....

reven_21
20. července • 21:29

Promin? RSo má "jednoduchou" zadní nápravu? :D :D

Mirus
20. července • 21:42

Ha ha ha, pro hlupaka kazdy hloupy, rekace byla na Petr Jezek chytroline, tam se o RS nemluvi, nejdriv cti pak delej chytryho!B-]

Revan_21
22. července • 19:31

Já nikdy neřekl že si hlupák:D takže to platí spíše pro tebe :-) Jsi ale v článku o RS a pak 1.8tsi která má taky více prvek takže nic jinyho není na místě :-)

Mirus
22. července • 23:18

Ty jsi korektor diskuse? O cem se ta diskuse vede neni tva vec, pokud se tu s nekym bavim a nesouvisi to s clankem je jen a moje vec, ty do toho nijak nezapadas, tak diskutuj k clanku a me nech bejt s tvym prinosnym komentarem....
P.S. nejsem v clanku o RS, jsem v DISKUSI o RS, coz nic nemeni na tom ze se nemusim drzet tematu, tak jako ty se nemusis vmesovat do neceho co se te netyka....

Kot007
20. července • 10:58

Mizerná elektronika to jsi slyšel kde? Kolik jsi vlastnil Fordu? Jo myslíš Franta vod traktoru z vedlejší vsi to povídal v únoru na tancovačce. Tak to musí bejt pravda.

Pepis
19. července • 23:55

Pán se právě vrátil z dovolené?

Vlastimil
19. července • 10:46

Úspěšnější? prodávanější ?.....- Evropa, Asie, Amerika uvědomte si jedno žijete v ČR a bavte se o českém trhu kdo vyhrává zde? Co se prodává u nás v České Republice? Že by Ford Focus? Asi né že?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr007
19. července • 22:05

Vidíte u nás na Vysočině (tam žiju) je nejprodávanější Octavia.
Ale koho to zajímá, že se někde v česku prodá 20000 octávek když třeba Focusů je prodá třeba i 5x víc někde jinde.

Mirek
19. července • 18:04

Ano jsme pupek světa :-D:-D:-D:-D. Nevadí ti, že tady to není moc o kvalitě ale o fandovství? Doporučuji vyzkoušet si Focus, porovnat s Octavii a potom psát.

Pepis
19. července • 11:05

Klasický argument zamindrákovaného Čecháčka, který vycestuje ven možná jednou za rok na dovolenou Chorvatska.

Pepis
18. července • 14:09

Pán je evidentně mistr ironie, vaši s tebou maj doma asi veselo: http://www.auto.cz/ford-focus-st-porll-golfa... ...

haha
18. července • 12:33

Stejně jako pekařina ve tvejch 15 letech... :-D

tt
18. července • 9:15

no neviem ci je mazda nijaka..... ak by som mal kupovat tak jednoznacne mazdu 6.
Sam vlastnim stary model, a sofersky lepsie auto v danej triede nie je...
Octavia sa moze ist jazdnym prejavom zakopat na smetisko dejin / nezpochybnujem jej kvality a bytelnost !!! / hovorim o pocitu zo soferovania

Antiautomat
19. července • 8:06

Mazda6 jednoznacne. Postavte to vedla seba a vec je hned jasna. Keby nahodou nestacilo, pozrite si cennik a vybavu. A keby stale este nebolo dost, otvorte predny dekel a akakolvek dalsia diskusia v tomto momente konci.

michalH
19. července • 8:47

Mazda6 je určitě super vůz, ale proč ho srovnávat s octavií? Trošku jiná třída... Mazda6 je vozidlo střední třídy, kdežto octavia nižší střední... Konkurentem Octavie je Mazda3. Srovnávat hrušky s jabkama, byť to k tomu vzhledem k vysoké ceně Octavie a její domnělé velikosti svádí, je nefér.

Zelí
19. července • 19:40

Tak naprosto reálné srovnání udělali v redakci autowebu, kde byla mazda6 na dlouhodobém testu. Celé testování ve všech článcích se neslo v typickém v duchu japonského fanklubu s tím, že toto je správně udělané auto, super podvozek na úrovni bmw3, dokonce lepší než další miláček redakcí mondeo. Hlavně ty neopakovatelné zážitky z řízení ..... a další obvyklé redaktorské perly. Na závěr, aby čtenářům ukázali to jak "správné auto mazda 6" a jak přesvědčivě deklasuje průměrné a tuctové auto v tomto případě OIIRS, zajeli s oběma auty na NS v očekávání potvrzení svých "odborných" hodnocení. Ale vše bylo jinak a na NS jim spadla brada. Mazda 6 se na OIIRS vůbec nechytala a naopak ona byla deklasována rozdílem třídy.
Z tohoto pohledu do tohoto výběru mazda 6 vůbec nepatří. Je to jenom přání redaktorů, realita je jiná. Mazda 6 je typické japonské, houpavé, dědkovské auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirus
20. července • 20:16

Pockej si na sestku v MPS, pak se budou smat ti japonci na NS...nekdy se v setce projed, dedkovske, houpave auto to rozhodne neni, ale pro tebe bude maximum zavodeni OIIRS, takze v tom pripade gratuluji, o sportovni jizde nevis nic...

Zelí
7. srpna • 14:35

To co tady plácáš je jenom tvoje toužebné přání člena šikmookého fanklubu. Realita potvrzená na NS je zcela jiná.

Kot007
20. července • 10:53

Ty už to nehul, fakt ti to nedělá dobře. ;-)

Pepis
19. července • 23:53

A ty trouba.

Jiří Červenka
19. července • 8:57 • šéfredaktor AutoRevue.cz

V úvodu píšeme, že nejde nutně o přímé konkurenty, ale o alternativy ve volnějším smyslu. Mazda6 je podle mě v přehledu správně, protože cenově má k podobně vybavené Octavii RS velmi blízko. Mimochodem, Octavia formálně patří do střední třídy, stejně jako Mazda6. O zařazení do tříd rozhoduje výrobce a schvaluje se to na evropské úrovni, jak nedávno připomněl tajemník SDA pan Tunkl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr007
19. července • 21:53

"Mimochodem, Octavia formálně patří do střední třídy, stejně jako Mazda6. O zařazení do tříd rozhoduje výrobce a schvaluje se to na evropské úrovni, jak nedávno připomněl tajemník SDA pan Tunkl."Bohužel je to tak. Výrobce řekne kam se mu marketingově hodí a tam ji nacpe a na "evropské úrovni" to schválí v VW.
Fabia je pak nižší střední a Citigo je malé auto.
Superb patří ne do střední třídy ale mezi luxusní limuzíny jako je Rols-Royce, Bentley atd.... .Samé nesmysly. Octávia byla a vždy bude nižší střední a výrobce si může přát co chce a nezmění to.B-]

Jirka
1. srpna • 23:09

Podle markeťáků ze Škodovky je to:
Superb je třída jako Maybach atd., Bentley, Rols Royce
Octavia je jako S Klasse, BMW 7, Audi A8
Rapid je jako Mondeo, BMW 5, Audi A6, E klasse
Fabia je jako BMW 3, Audi A4, C Klasse
Citigo je Astra, Focus, Megane,

Mirek
19. července • 18:01

Chcete říci, že když prosadí Hyundai i20 do nižší střední, tak to bude bomba? Zdá se mi docela tragikomedie tlačit Octavii do střední třídy, když je tam Superb, který je přece jen důstojnějším zástupcem této třídy. Na druhou stranu Octavia vedle Mazdy 6, Mondea, Insignie, Passata..... je docela úsměvná záležitost.

michalH
19. července • 12:49

Tak to je nová informace. Na takovou jsem oficiálně nikde nenarazil (že je Octavia vozidlo střední třídy).

Lukáš
19. července • 9:32

Osobně se mi Mazda 6 líbí vice než Octavia, ale pokud kriteriem výběru bylo min. 200 koní a srovnatelná cenová hladina (což uvádíte v úvodu), pak Mazda 6 nesplňuje ani jedno.

Tom
18. července • 9:11

U mě by to vyhrála AUDI S3 Sportback,ale základ za 995.000, to už musí být člověk opravdu nadšenec :-)

tors
18. července • 9:09

Pre kompletnost by som este do porovnania pridal Renault megane RS, nakolko tak ako Golf GTi je trojdverove:-P

18. července • 19:21

ja bych stejne jako autor clanku mezi vyjmenovana auta zadneho současného francouze netahal...

ObiWanKenobi
19. července • 7:33

Preco? lebo robia najlepsie hot-hatche a nemecke oproti nim vyzeraju smiesne? ;-)

Krabat
19. července • 15:01

Proto, dokud se nenaučí dělat vyvážená a po všech stránkách spolehlivá auta. Je sice hezké, že umí motor a snad i podvozek, ale třeba interiér je tragický. Obzvláště Renault má interiéry naprosto zoufalé a pokud to někdo nechce vidět nebo slyšet, je to jeho problém. Koncernová auta mají své problémy, ale aspoň se v nich cítím dobře a mám pocit, že jsem si koupil hodnotné auto. Tenhle pocit mi Renault prostě nenabídne a může projet závodní okruh i třikrát rychleji a stejně si ho kvůli tomu nekoupím. Každý má jiné priority a pro mě je důležité, abych se uvnitř auta cítil spokojeně a ne abych měl pocit, že jsem se vrátil v čase někam do roku 95.

hb11
20. července • 20:10

"pocit" z interieru muze byt nejdulezitejsi jen pro nekoho, kdo neumi ridit..

Kot007
20. července • 10:51

:-D:-D:-D Ty máš teda príma pocity, fakt ti držím palec ať to vydržíš. ;-)

ObiWanKenobi
18. července • 14:15

Golf GTI je aj 5-dverovy, Megane RS nie. Dal by som tu Megane Grandtour GT220, ten je o 4000 eur lacnejsi ako Octavka a urcite aj zabavnejsi

Jarda
22. července • 21:44

Nerozumiete veci.Ked nie Skoda RS
tak Skoda 1.8 TS
a ked nie ani ta
tak Skoda 1.2 HTTS
alebo Rapid 1.2
alebo teda Fabku.

Jarda
22. července • 21:46

Doporucuje SkodaAuroRevue.czInak si myslim ze jednoznacne Subaru ale to je lepsie a lacnjeis takze.Nie co namiesto Skody, ale co namiesto Subaru? Kia GT.

Doporučujeme

Články odjinud