Čtyři zajímavější alternativy k nové Octavii RS. Souhlasíte?

Před uvedením nové Škody Octavia RS na trh jsme se podívali, jaké další možnosti má zájemce o praktické auto s výkonným motorem v podobné cenové hladině.

Nová Škoda Octavia RS třetí generace je nejrychlejší Octavia všech dob. Co také čekat jiného od nejrychlejší motorizace nejnovějšího modelu, že ano. Se zrychlením 0-100 km/h pod sedm sekund a objemem zavazadlového prostoru 590 litrů nabízí Octavia RS III poměrně zajímavý mix dynamiky a užitných vlastností – a jako mnohé jiné škodovky je i ona šikovně zacílena do místečka na trhu, kde se nebude muset přetlačovat s mnoha přímými konkurenty.

Video | Kombi | Sportovní auta | Škoda | Premiéry | Nová Octavia | Design | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS na 96 snímcích a videu. Jen pro pořádek…

Mladoboleslavská automobilka nasadila cenu Octavie RS III na 619 900 Kč. Za tuto částku vám bude říkat pane liftback s motorem 2.0 TSI, příplatek za karoserii kombi činí 35 000 Kč. Dalších deset tisíc musíte přihodit, pokud chcete místo benzínového motoru jednotku 2.0 TDI o výkonu 184 koní. 

Coby model dominantní domácí značky je nová Octavia RS v podstatě odsouzena stát se opět zdaleka nejprodávanějším vozem svého druhu na českém trhu. Nic proti tomu, ale ne každému musí její nevyhnutelná všudypřítomnost vyhovovat. Proto jsme dali dohromady následující seznam.

Tyto modely by měl jako alternativu zvážit každý zájemce o Octavii RS, který nechce jít s davem. Nenaznačujeme, že auta v našem výběru jsou lepší nebo horší než Octavia RS. Ostatně jsme s ní ještě ani nejeli. Naším cílem je pouze připomenout, že k nejrychlejší Octavii existují reálné alternativy. Jestli jsme na něco zapomněli nebo to vidíte jinak, budeme rádi, když nám napíšete do diskuze.

Pokračujte do další kapitoly:

Předchozí KAPITOLY Následující
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 103 521 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Fabia 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 142 201 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků