Čtyři zajímavější alternativy k nové Octavii RS. Souhlasíte?

Před uvedením nové Škody Octavia RS na trh jsme se podívali, jaké další možnosti má zájemce o praktické auto s výkonným motorem v podobné cenové hladině.

Nová Škoda Octavia RS třetí generace je nejrychlejší Octavia všech dob. Co také čekat jiného od nejrychlejší motorizace nejnovějšího modelu, že ano. Se zrychlením 0-100 km/h pod sedm sekund a objemem zavazadlového prostoru 590 litrů nabízí Octavia RS III poměrně zajímavý mix dynamiky a užitných vlastností – a jako mnohé jiné škodovky je i ona šikovně zacílena do místečka na trhu, kde se nebude muset přetlačovat s mnoha přímými konkurenty.

Video | Design | Škoda | Sportovní auta | Kombi | Premiéry | Nová Octavia | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS na 96 snímcích a videu. Jen pro pořádek…

Mladoboleslavská automobilka nasadila cenu Octavie RS III na 619 900 Kč. Za tuto částku vám bude říkat pane liftback s motorem 2.0 TSI, příplatek za karoserii kombi činí 35 000 Kč. Dalších deset tisíc musíte přihodit, pokud chcete místo benzínového motoru jednotku 2.0 TDI o výkonu 184 koní. 

Coby model dominantní domácí značky je nová Octavia RS v podstatě odsouzena stát se opět zdaleka nejprodávanějším vozem svého druhu na českém trhu. Nic proti tomu, ale ne každému musí její nevyhnutelná všudypřítomnost vyhovovat. Proto jsme dali dohromady následující seznam.

Tyto modely by měl jako alternativu zvážit každý zájemce o Octavii RS, který nechce jít s davem. Nenaznačujeme, že auta v našem výběru jsou lepší nebo horší než Octavia RS. Ostatně jsme s ní ještě ani nejeli. Naším cílem je pouze připomenout, že k nejrychlejší Octavii existují reálné alternativy. Jestli jsme na něco zapomněli nebo to vidíte jinak, budeme rádi, když nám napíšete do diskuze.

Pokračujte do další kapitoly:

Předchozí KAPITOLY Následující
Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 138 664 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 136 452 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků