Čtyři velkoprostorové modely v testu IIHS. Dva zcela propadly

Americký institut IIHS zveřejnil výsledky testů zaměřených na velkoprostorové modely. Proti bariéře byl vyslán Nissan Quest, Chrysler Town & Country, Honda Odyssey a Toyota Sienna. Náraz s malým přesazením zvládly pouze poslední dva jmenované modely, ostatní v tomto testu zcela propadly.

Bezpečnost | Video | Crashtesty | Hatchbacky | Suzuki | Datsun

Datsun a Swift mají za sebou nárazový test s výsledkem 0 hvězd

Nejlépe si vedla Honda Odyssey, která nabízí i při nárazu s malým přesazením dobrou ochranu posádky. Toyota Sienna je na tom o něco hůře než Honda, ale řidič se stále může spolehnout na solidní ochranu. Chrysler i Nissan takový náraz nevydrží, takže není překvapením, že je výsledná ochrana hodnocena jako slabá.

Video | Kombi | Premiéry | Honda | Design

Honda Odyssey: nová generace velkého MPV představena (+ 48 x foto)

Z pohledu evropských zákazníků stojí za pozornost především Chrysler Town & Country, který se také na českém trhu prodává jako Lancia Voyager. 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků