Crossover Renault Kadjar si brousí zuby na Tiguan a Yetiho

Renault oficiálně oznámil přípravy crossoveru, který se postaví v segmentu C proti Volkswagenu Tiguan a třeba i Škodě Yeti. Velikostí by auto mohlo být podobné Nissanu Qashqai. Známe už i jméno, automobilka pojmenuje novinku jako Renault Kadjar.

Je to možná prazvláštní název, ale mohlo to také dopadnout ještě hůře... Kadjar prý znamená zkomoleninu slov Quad (čtyřkolka, která se dostane všude) a Jailir (francouzky agilní, obratný). Jméno má prý působit exoticky a vyzývat k objevování nových horizontů a dimenzí.

Testy | SUV | Renault

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

No vidíte, až otevřou nové nákupní centrum, bude se tam Kadjar cítit jako doma. Ohledně použité techniky ale nepadlo ještě ani slovo, i když prototypy už se testují a koncept bychom mohli vidět již na jaře v Ženevě. Počáteční písmeno K ve jméně Kadjar bylo zvoleno také proto, že se menší SUV segmentu B jmenuje Captur (vyslovuje se „kaptur“).

Odhalování bude probíhat postupně přes oficiální sociální kanály automobilky Renault. Celé auto uvidíme prvně už druhého února. Pokud bychom měli odhadnout pohonné jednotky, tipnuli bychom si benzínovou jednotku 1.2 TCe a turbodiesel 1.6 dCi.

Zobrazit tiskovou zprávu
Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků