Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

O úpravě z dílny společnosti Cosworth určené pro dvojčata Subaru BRZ a Toyotu GT86 jsme už psali. V červnu totiž dorazila zpráva o možnosti zvýšit výkon z původních 200 koní až na 230 koní. Aktuálně přidal zmíněný úpravce další verzi označenou jako Stage 2 a ta nabídne rovnou 280 koní. Samozřejmě zde už došlo na instalaci systému přeplňování.

Video | Technika | Sportovní auta | Kupé | Toyota | Subaru

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k  

Respektive, abychom byli úplně přesní, Stage 2.0 nabídne kompresor, mezchladič stlačeného vzduchu a několik dalších úprav, ovšem výsledek má 260 koní. Kdo se chce dostat na slibovaných 280 koní, musí sáhnout po verzi Stage 2.3, která ke zmíněnému přidá ještě navíc přepracovaný výfuk.

Technika | Sportovní auta | Kupé | Toyota | Subaru

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Cosworth ale tímto nekončí. Jak bylo oznámeno dříve, v plánu je ještě Stage 3, kde by se měl výkon dostat až na 325 koní. Společnost pak chystá také závodní verzi BRZ/GT86 a ta se s výkonem údajně podívá dokonce na 380 koní.   

Klepněte pro větší obrázek

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků