Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k

V polovině května společnost Cosworth poprvé oznámila záměr nabídnout pro Toyotu GT86/Subaru BRZ sérii úprav, které zvednou často kritizovaný maximální výkon motoru. Aktuálně jsou na světě k tomuto tématu první podrobnosti. V počáteční fázi zájemci mohou dostat až třicet koní navíc, v průběhu léta ale přijdou další úpravy, přičemž nejostřejší verze se vyšplhá na 380 koní.

Technika | Sportovní auta | Kupé | Toyota | Subaru

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Takzvaný Stage 1 Power paket obsahuje přeprogramovanou řídicí jednotku, sportovní výfuk nebo jiný vzduchový filtr. Zájemci mohou vybírat mezi variantami s výkonem posíleným na 220 koní, 225 koní nebo 230 koní.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Subaru

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Cosworth pak postupně nabídku rozšíří o pakety Stage 2 a Stage 3. Přesnější informace k nim budou zveřejněny později. Zatím společnost pouze slibuje, že výkon vyroste až na 325 koní, respektive pro závodní verze je cílem 380 koní.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Cosworth

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků