Corvette Stingray „pálí“ německou dálnicí 300 km/h

Nejslavnější americký sportovní automobil dorazil do Evropy. A kde jej odzkoušet lépe než na německé dálnici bez rychlostního omezení…

V éteru se nyní objevilo video, v němž usedl Patrick Herrmann ze společnosti Chevrolet Europe za volant nového Corvette Stingray (C7), aby ukázal, že nejnovější Corvette je opravdu rychlým vozem. Digitální tachometr v něm na chvíli ukázal „300 km/h“, takže je pravděpodobné, že výrobcem slibovaná limitní rychlost 305 km/h bude skutečností.

Americká auta | Design | Video | Fascinace | Kupé | Sportovní auta | Chevrolet

Corvette Stingray září v nové reklamě

Video je necelé dvě minuty dlouhé, ale na své si v na něm přijdou hlavně zarytí vyznavači rychlých amerických vozů. Připomeňme alespoň, že nová Corvette Stingray je poháněna přímovstřikovým osmiválcem LT1 6,2 l kombinovaným standardně se sedmistupňovou, manuálně řazenou převodovkou.


 

Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 135 720 km
Cena: 115 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 71 175 km
Cena: 200 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.796
Rok výroby: 2010
Stav: 89 442 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek