Corvette Stingray (C7) dostane osmistupňovou převodovkou

Do éteru uniknul úryvek z interní komunikace GM, jenž potvrzuje přípravy nové osmistupňové samočinné převodovky pro sportovní Corvette.

V současnosti je k dispozici pro novou Corvette Stingray (C7) v samočinných převodových skříních pouze konvenční šestistupňový agregát 6L80, ale to by se mělo v modelovém roce 2015 změnit. Podle informací, jež nyní přinesl magazín společnosti SAE International, na jeho místo v korvetě nastoupí nová, osmistupňová skříň 8L90, určená výhradně pro vozy s klasickým uspořádáním pohonného ústrojí.

Zajímavosti | Americká auta | Video | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Chevrolet

Corvette Stingray „pálí“ německou dálnicí 300 km/h

Interní materiál uvádí mezi hlavními přednostmi nového ústrojí snížení spotřeby paliva, zvýšení jízdních výkonů a pokroky v redukci NVH (hluk a vibrace) při zachování nízkých výrobních nákladů. Vynikat má rozsahem převodů rozšířeným na 7,0, což přispěje k omezení spotřeby ve vyšších rychlostech, ale kratší „jednička“ zároveň zlepší rozjezdy. Jádrem skříně bude podle těchto informací soustava čtyř planetových soukolí a spojek.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků