Cobra RAV4: jemný styling aj do terénu

4 komentáře

the L-guy
28. prosince • 11:28

Co sa tyka RAV-ky; skoda ze nie su ani vo volitelnej vybave xenony. Toyota by sa mohla prebrat uz trosku co sa tyka technologii svietenia. O 4stupnovom automate u RAVky radsej nechodme do detailov :((( a chybajuci automat v nafte ani nehovoriac.

Pavel F.
28. prosince • 20:56

Jojo, ten jejich automat v benzínu máme doma v předchozím modelu RAVky. Automat je velký zklamání, jeho "inteligence" odpovídá snad generaci automatů amerik z 50. let. V kombinaci s benzínem to ještě žere v průměru 11-12l/100km, na papírové hodnoty 9.1l/100km se to nedostane ani při klidné devadesátce mezi vesnicemi. A to nemluvě o ohromné ztrátě výkonu na měniči, kdy 110kW motor se chová jako 1.2HTP od Fabie... :-(

elvis
28. prosince • 10:06

"U Cobry sa podstata a zameranie vozidla v žiadnom prípade nezmení."
no neviem, tie 18" su jasnym protikladom...
celkovo je to podla mna hnusne ak si niekto na stredne velke SUV da do predu tie okrasne ramiky a tak si lieco svoje zakomplexovane ego (asi najtrapnejsie to vyzera na SUV typu santafe...)

Tomáš Babič
28. prosince • 23:32

Dovolim si s Vami nesuhlasit, aj zakladna RAVka ma v ponuke 18" disky, najvyssie vybavy ich maju seriovo. Po mojich skusenostiach im nie je co vycitat, ono velky disk neznamena hrozu - ta je vacsinou dana vyskou profilu pneumatiky. Toyota zvolila dostatocne vysoky, a tak sa nejakeho diskomfortu obavat nemusite... ;-)

Doporučujeme

Články odjinud