Co se stane, když zkřížíte Nissan NV200 a typické londýnské taxi?

9 komentářů

Rover623
7. ledna • 5:33

Problém je v tom, že z designérského hlediska je to auto takhle správně. Pokud se pořádně podíváte na současnou podobu londýnského taxíku, zjistíte, že tohle je tomu velmi podobné. Samozřejmě, dalo by se to udělat jinak, ale to už by vyžadovalo větší zásah do karoserie a to by výrobu toho auta prodražilo.Chápu, že většině lidí tady a na východ od nás se to nelíbí, protože pro ty je vrcholem vkusu unylý design koncernu VW, ale nalijme si čistého vína. Auta která koncern VW prodává ve stejné podobě jako v Evropě, jsou v USA a asijských zemích spíše něčím na co se velmi dlouho práší. Prostě uniformita na věčné časy a nikdy jinak.

puk123
7. ledna • 6:04

Já pro ten výtvor taky mám pochopení. Vadí mi na něm ale ta vězeňská mříž neelektrické verze, autor se asi učil ve Škodovce. Ta nemá s tradičními taxíky nic společného (viz. odkazy výše), je to jen rádoby retro, které celou masku blbě deformuje. Je to patrné už ze srovnání s elektrickou verzí. Chce to jemnější a modernější strukturu, tahle patří jen na Morgany. Celková koncepce jo. Odlišuje to taxíky od jiných dnešních aut, jako ty minulé od tehdejších.

Petr
6. ledna • 21:33

moc bych jse se s tím nevytahoval, je to hnusné, nevím proč si nedali ještě víc záležet, asi proto, aby nemuseli měnit víc dílů, NV200 vyhrála výběrko v NY, tak z ní chce Nissan udělat globální texi, ale mohli si dát více záležet na masce: http://www.klasyczny.com/london-taxi-spy-photo/... a modernější varianta http://europeanmotornews.com/2010/01/21/warsaw-welcome... ...

Lukas
6. ledna • 19:37

Hlavne at nv200 neboduje v praze.....do toho bych nevlez abi jako ridic ani pasazer...

JohnST
6. ledna • 17:50

Bléééééééééééééééééé:-D

whitenight
6. ledna • 16:51

Hnus, až se tam zase podívám, tak tam bude jezdit tohle, no nic, uvidí se v reálu
:-/

Jozef Kostelansky
6. ledna • 14:52

To je des a hrôza. Dúfam, že s tým Londýnom to je len novoročná novinárska kačica. Takáto východoázijska dizajnová hrôza pôsobí zvláštne aj v modernom New Yorku. A v Londýne by to bolo ako päsť na oko.
Zaujímalo by ma, ako to Nissan vyriešil s rejdom. Podľa zákona musia mať londýnske taxíky oveľa menší priemer otočenia auta ako je bežné - myslím, že to je medzi 7 a 7,5 metra. Bežné autá majú 9,5 metra a viac.

bukač
6. ledna • 13:30

přijde vetřelec

wolff
6. ledna • 12:48

Tak tohle je prasárna :-O

Doporučujeme

Články odjinud