Co se stane, když dáte dohromady Mercedes třídy G a Wartburg?

Uznáváme, že tohle není zrovna aktuální záležitost. Maďarští kolegové z Totalcar.hu psali o poněkud vylepšeném Wartburgu už začátkem letošního roku, ale po autosalonu v Paříži to přeci jen není s novinkami úplně slavné, tak proč si ten dnešní den něčím trochu nezpestřit.

Retro | Život řidiče

Wartburg se nehodil do nové doby. Jeho éra skončila před 20 lety

Německý tým G-Wart 500 si postavil velice zajímavý speciál. Na podvozek z Mercedesu-Benz třídy G, jak napovídá název, posadil Nico Rissel karoserii Wartburgu 1.3 Tourist. Aby tenhle nový off-road pořádně jel, nastěhoval se pod kapotu ještě pětilitrový osmiválec, který vyprodukuje maximálně 250 koní. K tomu přidejme další nezbytné úpravy typu bezpečnostní klece, sportovních sedaček nebo nádrže o objemu 200 litrů, plus samozřejmě nespočet hodin v garáži, a výsledek je hotov.

Pokud si chcete prohlédnout terénní Wartburg v akci, je vám přiložené video plně k dispozici. Abyste nemuseli čekat, posuňte rovnou na čas 1:10.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: totalcar.hu 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků