Do dnešního provozu začíná být výkon motoru dost přeceňovaná položka, na cukání v kolonách by se mi snad líbil hybrid. Ale, že Citigo dostalo nový infotainment a obecně má Škoda hodně pokrokovou konektivitu, o tom se články nepíší...přitom tak zajímavé téma. Ovšem průměrný uživatel smartphonu využije tak procento jeho potenciálu...a s tejné je to s autama..ale objem motorů hodnotí každý :)
Co chystá škoda pro příští rok? Udělat že svých zákazníků blbce? Ale kdeže.. to už dělá několik let a furt jim to žerou. Čím menší objem a méně válců tím více škoda ale zaplacneme to nějakým faceliftem. Stydím se za to, co se z původně české značky stalo.
Já se strašně těším na nové sračkomety!
Ano, zase su buduce modely Skodovky lepsie ako sucasne modely konkurencie.
Yeti kombi by neuskodil, jeho aktualnim modelum proste chybi velky kufrmotor 1.0 TSI o výkonu 85 kW - bude krasne sledovat jak se napije az se takove auto nalozi, treba na dovolenou, nebo jen ze v nem pojedou 3 lidi apod., pak bude kazdy jen spílat na sebe i Skodovku :-))
A zase další blábolista co všechno ví a nikdy to neřídil... Nějaké argumenty by nebyly ? B-]
No vzhledem k tomu, že Škoda za posledních 10 let s ničím zajímavým nepřišla, tak dost pochybuji, že by se to příští rok změnilo.
Yetimu by som doprial trochu individuality, presne ako tej prvej generacii. S odstupom casu mozem povedat, ze ten dizajn mal nieco do seba. Rapid...je vobec treba toto drzat v portfoliu? Nebolo by lepsie radsej, na ukor tohto modelu, usetrit a nasadit cenu fabie tak, ze by, najma s novym jednolitrom, zvalcovala triedu? Pripadne uviest oktavku a hned na start po fejslifte v startovnej edicii a vyhadzat do toho jednadvojky TSi aj s prevodovkami. Ludia by doslova vyrabovali showroomy....
Rapid význam má, ale nikoliv ve verzi lifback. Je to jen levnější konkurence pro Octu v ošklivějším kabátě s horším obývákem. Avšak, na druhou stranu krásně zapadá do hyerarchie firemních "flotil". Nejvyšší manager Superb, Kodiaq, vysoký manažer Octavia, střední manažer, či prodejce Rapid a na poštu je Fabia či Citigo
Když tomu nerozumíš tak se neztrapňuj :)
Odpověď možná dává věta z článku: "Počítá se také s crossoverem velikosti Fabie."Zdá se, že se portfilio vybarvuje tak, že bude liniie čistě silniční a vedle ní "crossover linie".V té první základní model, střední a nejvyšší. První v řadě je dnes Cigo, ale možná přímý nástupce ani nebude, takže nějaká Felicia, Rapid či bůhvíco. Určitě poměrně levný 4dv hatchback, možná i 3dv a nějaká prodloužená verze. Za ní bude asi stále Oktávka liftback a kombík a nakonec Sup.V crossover linii teda bude na počátku model velikosti Fabie a bude se jmenovat bůhví Yaq, následně Yeťáq a nakonec současná novinka Medveščaq.
...au, izeee pardon...nemam diplom z PowerPointu ani z Excelu, takze marketing a fajnens vie najlepsie ako a co...ze...:-)
https://s16.postimg.org/tu99jropx/2016_09_05_1713... ...
Vyrobí pojízdný ho*no a lidi se pro něho utlučou B-]
Prý vyjede nová Škoda Vlkodlak.
Zkráceně by to mohla být Škoda Vlq. Taková zkratka by českým řidičům připomínala vlka a přitom by to VLQ bylo možné interpretovat jako nějakou anglickou zkratku, např Very Loud Quiet. :-))
Vlq by šlo vyložit i jako Very low quality? ;-)
Vlkodlaq.
To zas bude v álejích nablito.:-D
Máme se na co těšit = facelift Citigo a Rapida.Já se strašně těším!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.