"Maximální rychlost činí 135 km/h a udávaný dojezd v ideálních podmínkách může být až 210 km/h"... to jsou kouzelníci, s maximálkou 135 mají dojezd 210 km za hodinu B-]
"reakce jsou veskrze pozitivní" ... však klik na tlačítko "I Like" nic nestojí. Ale jak už tu bylo zmiňováno, tohle má tak zanedbatelnou cílovku, že z ekonomického hlediska to nemá pro automobilku žádný smysl něco podobného vyrábět. Resp. kdo si chce koupit auto bez střechy, tak má z čeho vybírat a tohle by bylo na pomyslném chvostu
Co bych na to řekl? Ať si ten jeden kousek strčí do muzea a přestanou otravovat s předraženými auty na baterky.
No nevím jestli zrovna miniaturní kabriolet a ještě k tomu od renaultu. Ale kabrio obecně jako elektromobil smysl má. Otevřené auto používáte v našich zeměpisných šířkách jen občas, za vhodného počasí a ne k polykání dálničních kilometrů. Dojezd 200km je v pohodě, klimu žeroucí energii moc nepotřebujete, pohodová jízda je smyslem tohoto stylu, takže imho tato forma elektromobilu mi dává smysl. S výhradou viz první věta...
Argumenty mají logiku, ale jako vysloveně volnočasová aktivita takovéhle auto uplatnění asi nenajde. Kolik takových lidí, kteří by na to měli dostatek peněz a času, by se našlo? Jen pár. Ale asi by se našlo mnohem víc lidí na opačné použití - jako zajímavá machrovina na běžné denní použití pro dobře situované mladé lidi (holky) s tím, že střechu sundají nejspíš jen jednou hned po koupi a pak už asi nikdy.
Moje souziti s EOS vypadalo tak, ze prvni rok jsem jezdil s nebem nad hlavou i za snezeni. Druhy rok kdyz bylo mezi 16 a 38C a od tretiho roku za slunicka a teplot 23-30C. A konecne jsem si to uzival. Roadster nebo cabrio e bezva kdyz mate rozum. Ale rencka bych neriskoval.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.