„Co by, kdyby“ aneb jak by vypadal nový Yeti s mlhovkami

Facelift Škody Yeti je s definitivní platností na světě. Ještě před uveřejněním oficiálních fotek bylo jasné, že novinka půjde ve stopách modelu Rapid a nové Octavie, tedy na místo původních zaoblených tvarů nastoupí strohé a ostré hrany. Tak se také nakonec stalo a hned se objevila řada názorů, že kdyby designéři ponechali na autě prvek v podobě kulatých mlhovek zasazených do hlavních světlometů, vypadal by vůz lépe.

Design | Škoda | SUV | Škoda Yeti

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Design je samozřejmě čistě subjektivní záležitost, ale je pravdou, že právě ta kulatá světla byla prvkem, který dělal model Yeti originálním. Ať se nám to líbí, nebo ne, realita je jasně daná. Nicméně do diskuze pod článek, ve kterém jsme vám facelift pro maldoboleslavské SUV představili, přidal uživatel Karlos (díky!) zajímavý obrázek naznačující, jak by vypadala novinka, kdyby kulaté mlhovky zůstaly. Co si budeme povídat, vypadala by lépe. Tedy alespoň podle našeho názoru. Škoda…

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek