Citroen zřejmě vytvoří novou značku pro své hybridní vozy

Není to tak dávno, co se francouzská automobilka Citroen rozhodla změnit svůj image, když odhalila své nové nové logo a koncept s názvem DS3. Zatím to vypadá tak, že zřetelných změn se doopravdy dočkáme, a to nejen z hlediska označování modelů, ale i přístupu k samotné konstrukci vozů. V souvislosti s těmito změnami ale vedení zvažuje, že zavede i novou značku pro své luxusní a hybridní modely, aby byly ještě zřetelněji odlišeny od těch ostatních.

První vlaštovkou by přitom měl být prostorný hybridní vůz vycházející z konceptu C-Cactus, jenž se představil před dvěma lety ve Frankfurtu. Ten byl poháněn hybridním ústrojím sestávajícím z malého dieselového agregátu a většího elektromotoru. Automobilka si na tomto kousku navíc vyzkoušela použití několika inovativních materiálů, z nichž se možná některé dostanou i do sériové výroby.
Jaký název by nová značka mohla mít, o tom se prozatím ani nespekuluje.
Klepněte pro větší obrázek 
Citroen C-Cactus
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků