Citroen zřejmě vytvoří novou značku pro své hybridní vozy

Není to tak dávno, co se francouzská automobilka Citroen rozhodla změnit svůj image, když odhalila své nové nové logo a koncept s názvem DS3. Zatím to vypadá tak, že zřetelných změn se doopravdy dočkáme, a to nejen z hlediska označování modelů, ale i přístupu k samotné konstrukci vozů. V souvislosti s těmito změnami ale vedení zvažuje, že zavede i novou značku pro své luxusní a hybridní modely, aby byly ještě zřetelněji odlišeny od těch ostatních.

První vlaštovkou by přitom měl být prostorný hybridní vůz vycházející z konceptu C-Cactus, jenž se představil před dvěma lety ve Frankfurtu. Ten byl poháněn hybridním ústrojím sestávajícím z malého dieselového agregátu a většího elektromotoru. Automobilka si na tomto kousku navíc vyzkoušela použití několika inovativních materiálů, z nichž se možná některé dostanou i do sériové výroby.
Jaký název by nová značka mohla mít, o tom se prozatím ani nespekuluje.
Klepněte pro větší obrázek 
Citroen C-Cactus
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 140 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků