Citroen Revolte půjde do výroby, dostane označení DS2

Odvážný koncept z Frankfurtu, který automobilka označila za jeden ze svých prémiových modelů, dostal zelenou a bude se vyrábět. Do výroby se dostane zřejmě již příští rok a se začátkem prodejů se počítá o další rok později, na ulici jej tedy budeme moci spatřit zřejmě až v roce 2011. Model má oslovit především mladé lidi, čemuž odpovídá nejen celkové ztvárnění ale pod kapotu si bude moci zákazník vybrat i z několika výkonných agregátů.

Musíme počítat s tím, že do výroby se Revolte dostane poněkud „osekaný“, a tak jistě můžeme očekávat poněkud konvenčnější tvary a prvky. Nicméně automobilka se bude snažit, aby si model udržel svůj charakter, dynamiku a aby se v něm zároveň neztratil odkaz na legendární „kachnu“ 2CV.

Připomeňme jen, že řadu DS považuje automobilka za svou prémiovou třídu, čím chce naznačit, že hodlá vyrábět ještě kvalitnější vozy. Zda tomu tak doopravdy bude, ukáže až čas, nicméně část tohoto tvrzení si ale už brzy budeme moci ověřit na modelu DS3.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Citroen Revolte Concept
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků