Citroën: nové verze pro Jumpy a Jumper

Nabídka modelu Jumpy se rozšiřuje o verzi, která reaguje na nabídku konkurence, zejména modelů Mercedes-Benz Viano Fun, VW Multivan nebo Renault Traffic Generation. Vůz ponese označení Jumpy Kombi Oceanic a bude nabízet standardně 5 míst. Tento model bude nabízen ve dvou variantách - Kombi Oceanic L1 2,0 HDi 120 k a Kombi Oceanic L2 2,0 HDi 138 k FAP. Základní cena činí 896 669 Kč.

Výbava je identická jako u druhé úrovně výbavy Atlante a navíc přináší následující změny:

- chybí kotevní úchyty pro upevnění nákladu v zavazadlovém prostoru
- Oceanic přebírá přední sedadla z modelu C8 s bočními airbagy (obě přední sedadla jsou standardně otočná)
- podélné kolejničky ve druhé a třetí řadě pro posun zadních sedadel 
- možnost přestavění sedadel zadní řady na spací plochu
- centrální výklopný stolek

V rámci příplatkové výbavy jsou navíc oproti výbavě Atlante k dispozici dvě samostatná sedadla nastavitelná po nebo proti směru jízdy (19 873 Kč) a Paket Spánek, tedy kryty na zastínění oken, větrací mřížka na pravé posuvné dveře (9 520 Kč). 

Nabídka modelu Jumper se rozšiřuje o speciální sérii pod označením Professional. Jedná se o zvýhodněnou výbavu pro všechny verze Furgon a Kombi Van 5/6, kde byly ke standardní výbavě přidány tyto prvky: manuální klimatizace, přední mlhové světlomety, odkládací prostor nad řidičem a spolujezdcem, palivová nádrž o objemu 125 l, přední a zadní zástěrky.Standardní cena této výbavy činí 46 100 Kč bez DPH, cena ve verzi Professional činí 20 000 Kč bez DPH.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků