Citroën mění svoji identitu, má i nové logo

Marketingové oddělení automobilky Citroën přikročilo k radikálnímu kroku: má v plánu výrazně změnit image vozů s šípovým ozubením ve znaku. Jedná se přitom o historický okamžik v životě Citroenu, naposledy byla takto významná změna učiněna v roce 1983. Nová strategie přichází v době vytváření nových vztahů mezi spotřebiteli a značkami a byla představena 6. února, tedy symbolicky v den narozenin svého zakladatele. Pojďme se nyní podívat na prvky, kterými se nyní chce Citroën zapsat do myslí nás, zákazníků.

Prvním viditelným znakem této změny bude nové logo značky zdílen samotného Citroënu a a firmy Landor. Šípy ztratily orámování a dostaly trojrozměrnou dimenzi. Jsou plastické, silnější a mohutnější. V novém vzhledu názvu značky se opět objevuje červená barva, jako most mezi minulostí a budoucností značky Citroën. Klíčovou nadále zůstává snaha prosazovat nekonvenční řešení a moderní technologie.

Změny se dotkly také v přístupu k internetu. 70 % zákazníků, kteří dnes přicházejí do Citroënu, prošlo přes jeho internetové stránky, kde hledali informace. První kontakt značky se zákazníky je tedy adresa www.citroen.com, která se od nynějška stává kompasem, jenž zákazníky nasměruje k firemním stránkám jednotlivých zemí. Mezi další hesla patří v rámci změny image nový vzhled prodejních míst, vznik nových závazků vůči zákazníkům se záměrem zlepšit jejich spokojenost nejen s výrobky, ale také jejich servisem, asistenční služba a záruka až na 7 let nebo důraz na firemní zákazníky v rámci programu Citroën Business. Značka bude též pokračovat v politice diferenciace svých modelů a přitom bude dál zrychlovat jejich příchod na trh. Citroën tak v příštích třech letech uvede na evropský trh 6 nových modelů v pravidelném rytmu jednoho nového vozu každého půl roku, první vlaštovou by měl být nový Citroën DS3, který by měl postupně dát jméno i ostatním novým modelům. Místo C3, C4 či C5 bychom se tak měli dočkat modeů DS3, DS4, DS5 a dalších.

Klepněte pro větší obrázek

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků