Citroën mění svoji identitu, má i nové logo

Marketingové oddělení automobilky Citroën přikročilo k radikálnímu kroku: má v plánu výrazně změnit image vozů s šípovým ozubením ve znaku. Jedná se přitom o historický okamžik v životě Citroenu, naposledy byla takto významná změna učiněna v roce 1983. Nová strategie přichází v době vytváření nových vztahů mezi spotřebiteli a značkami a byla představena 6. února, tedy symbolicky v den narozenin svého zakladatele. Pojďme se nyní podívat na prvky, kterými se nyní chce Citroën zapsat do myslí nás, zákazníků.

Prvním viditelným znakem této změny bude nové logo značky zdílen samotného Citroënu a a firmy Landor. Šípy ztratily orámování a dostaly trojrozměrnou dimenzi. Jsou plastické, silnější a mohutnější. V novém vzhledu názvu značky se opět objevuje červená barva, jako most mezi minulostí a budoucností značky Citroën. Klíčovou nadále zůstává snaha prosazovat nekonvenční řešení a moderní technologie.

Změny se dotkly také v přístupu k internetu. 70 % zákazníků, kteří dnes přicházejí do Citroënu, prošlo přes jeho internetové stránky, kde hledali informace. První kontakt značky se zákazníky je tedy adresa www.citroen.com, která se od nynějška stává kompasem, jenž zákazníky nasměruje k firemním stránkám jednotlivých zemí. Mezi další hesla patří v rámci změny image nový vzhled prodejních míst, vznik nových závazků vůči zákazníkům se záměrem zlepšit jejich spokojenost nejen s výrobky, ale také jejich servisem, asistenční služba a záruka až na 7 let nebo důraz na firemní zákazníky v rámci programu Citroën Business. Značka bude též pokračovat v politice diferenciace svých modelů a přitom bude dál zrychlovat jejich příchod na trh. Citroën tak v příštích třech letech uvede na evropský trh 6 nových modelů v pravidelném rytmu jednoho nového vozu každého půl roku, první vlaštovou by měl být nový Citroën DS3, který by měl postupně dát jméno i ostatním novým modelům. Místo C3, C4 či C5 bychom se tak měli dočkat modeů DS3, DS4, DS5 a dalších.

Klepněte pro větší obrázek

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků