Citroën mění svoji identitu, má i nové logo

Marketingové oddělení automobilky Citroën přikročilo k radikálnímu kroku: má v plánu výrazně změnit image vozů s šípovým ozubením ve znaku. Jedná se přitom o historický okamžik v životě Citroenu, naposledy byla takto významná změna učiněna v roce 1983. Nová strategie přichází v době vytváření nových vztahů mezi spotřebiteli a značkami a byla představena 6. února, tedy symbolicky v den narozenin svého zakladatele. Pojďme se nyní podívat na prvky, kterými se nyní chce Citroën zapsat do myslí nás, zákazníků.

Prvním viditelným znakem této změny bude nové logo značky zdílen samotného Citroënu a a firmy Landor. Šípy ztratily orámování a dostaly trojrozměrnou dimenzi. Jsou plastické, silnější a mohutnější. V novém vzhledu názvu značky se opět objevuje červená barva, jako most mezi minulostí a budoucností značky Citroën. Klíčovou nadále zůstává snaha prosazovat nekonvenční řešení a moderní technologie.

Změny se dotkly také v přístupu k internetu. 70 % zákazníků, kteří dnes přicházejí do Citroënu, prošlo přes jeho internetové stránky, kde hledali informace. První kontakt značky se zákazníky je tedy adresa www.citroen.com, která se od nynějška stává kompasem, jenž zákazníky nasměruje k firemním stránkám jednotlivých zemí. Mezi další hesla patří v rámci změny image nový vzhled prodejních míst, vznik nových závazků vůči zákazníkům se záměrem zlepšit jejich spokojenost nejen s výrobky, ale také jejich servisem, asistenční služba a záruka až na 7 let nebo důraz na firemní zákazníky v rámci programu Citroën Business. Značka bude též pokračovat v politice diferenciace svých modelů a přitom bude dál zrychlovat jejich příchod na trh. Citroën tak v příštích třech letech uvede na evropský trh 6 nových modelů v pravidelném rytmu jednoho nového vozu každého půl roku, první vlaštovou by měl být nový Citroën DS3, který by měl postupně dát jméno i ostatním novým modelům. Místo C3, C4 či C5 bychom se tak měli dočkat modeů DS3, DS4, DS5 a dalších.

Klepněte pro větší obrázek

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků