Citroën Jumpy Family: další „rodinná dodávka” je na světě

Český importér automobilů značky Citroën představuje zvláštní sérii užitkových vozů řady Jumpy s názvem Family. Vůz je určen pro ty, kteří vyžadují nejen vysokou přepravní kapacitu (lze vybírat z pěti až devítimístné konfigurace), ale též rozsáhlou komfortní výbavu. V ní najdeme v tomto případě kromě jiného palubní počítač, sklopná zrcátka s vyhříváním, mlhovky, přídavnou klimatizaci a topení pro zadní část interiéru, automatické stěrače, rádio na CD a MP3 nebo velurové čalounění, varianta Family se pak vyznačuje posuvným párem zadních dveří, tempomatem, parkovacím asistentem vzadu, konektivitou Bluetooth nebo stabilizačním systémem.

Vozy Citroën Jumpy Family jsou k dispozici výhradně se vznětovým motorem 2,0 HDi o výkonu 120 koní (88 kW) a prodávají se od 449 900 Kč (bez DPH), přičemž prodloužené provedení L2 vás přijde na 469 900 Kč (bez DPH).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën Jumpy Family
Citroën C5 1.997
Rok výroby: 2009
Stav: 148 630 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C5 1.997
Rok výroby: 2006
Stav: 120 323 km
Cena: 75 000 Kč
Citroën C5 1.749
Rok výroby: 2003
Stav: 212 937 km
Cena: 24 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků