Citroën Hypnos: „boží” hybridní koncept

Francouzská automobilka Citroën vypustila do světa první informace o svém novém konceptu, který zazáří na Pařížském autosalonu. Název futuristické studie převzal výrobce z řecké mytologie, kde byl Hypnos bohem spánku. O tom, zda bude koncept působit ospalým nebo upokojujícím dojmem, nás mají přesvědčit i první dva rendery.

Na tom prvním působí studie crossoveru skutečně extravagantním a neotřelým dojmem, nicméně koncepty mají být právě takové. Větší pozornost však může vzbudit pohled na „psychedelicky“ prosvícený interiér, který doslova překypuje barvami. Zanechme však zevnější a vnitřní stránku a podívejme se na použitou techniku.

Citroën Hypnos je samozřejmě plně funkční a pod svou kapotou ukrývá výkonné hybridní ústrojí, o němž automobilka zatím nepodala žádné bližší informace. Nezapomněla však na uvedení kombinované spotřeby 4,5 l/100 km, která je na vůz kategorie crossover skutečně překvapivá. Nový hybridní agregát, jenž byl použitý na pohon tohoto konceptu, čekají ještě různé testy, po nichž by se tento systém mohl dostat i pod kapotu některého ze současných modelů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën Hypnos
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.58
Rok výroby: 2012
Stav: 142 104 km
Cena: 165 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků