Citroën DS4: testy jsou v plném proudu (spy photos)

Na špionážních fotografiích můžete vidět prototyp Citroënu DS4 při zimních testech na severu Evropy. Produkční verze konceptu DS High Rider, který byl představen nedávno na autosalonu v Ženevě, bude sportovně střižena a veliký důraz je prý kladen na zpracování a kvalitu interiéru.

Ačkoli je testovací exemplář výrazně maskován, přední světlomety, zadní svítilny a kola vypadají dosti podobné těm u konceptu. Na délku bude DS4 měřit 4,26 m, na šířku 1,82 a jeho výška dosáhne 1,48 metru. Jak bylo již dávněji oznámeno, automobilka chystá také hybridní verzi kombinující vznětový agregát HDi spolu s elektromotorem umístěným v zádi vozu. Důležitou schopností bude možnost provozu na krátké vzdálenosti pouze v elektrickém režimu (samozřejmě bez požadavků na výraznější akceleraci či vyšší rychlost).

Světová premiéra Citroënu DS4 by se měla odehrát tento rok na pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Citroën DS4 bude vycházet z konceptu DS High Rider

Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.58
Rok výroby: 2012
Stav: 142 104 km
Cena: 165 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků