Citroën DS4 Racing: ostrý koncept na oficiálních fotografiích

5 komentářů

plyn
24. února • 23:00

Vyzerá dobre, ale ten motor a údajný výkon už nie. Z tej bavoráckej 1.6 sa ide celý PSA podzigať. Dúfam, že aspoň Renault sa bude držať a nechá si svoj 200 koňový atmo dvojliter.

maras23
24. února • 15:57

Zajímá mě interval servisních prohlídek!!!!
Bude to jak EVO každejch 7-8tis.km????
To už je trochu předopovanej motůrek:-O ....

Shimi
24. února • 15:46

260 kobyl z 1.6? Se pos*ali? Z 2.3 DISI to beru, z 2.0 se skřípěním zubů taky, ale z 1.6? Jestli to není fake, tak upřímnou soustrast budoucím majitelům, to bude totální servisní vražda.

asdf
25. února • 14:03

A proč by proboha měli automobilku zajímat socky, co si to po pár letech koupěj ojetý? Propad ceny bude i tak takovej, že poruchovost na tom bude dělat maximálně pár procent. Nehledě na to, že neprvní majitel bude žvatlat něco o emocích a podobnejch kravinách a tím si tu opravu ospravedlňovat. A i kdyby, myslím že novej motor za 40k nebude zas tak hrozná pálka za to parádní svezení.

Rumprstumpr
25. února • 15:20

co třeba proto že spolehlivost aut vypovídá o spolehlivosti automobilky i po letech....:-O
ale sportovní modely se tak brát opravdu nedají....

Doporučujeme

Články odjinud