Citroën DS4 Racing Concept: ostrý hatchback živě

Citroën připravil coby malou oslavu bezmála 180 000 prodaných automobilů řady DS koncept DS4 Racing, který je aktuálně k vidění kde jinde než v Ženevě. Novinka dostala výrazně přepracovaný podvozek. Ten je oproti standardnímu provedení nižší o 35 mm, rozchod kol vpředu narostl o 55 mm, vzadu pak o 75 mm. Nechybí ani rozšířené blatníky nebo difuzor.

Sportovní auta | Premiéry | Design | Citroën

Citroën DS4 Racing: ostrý koncept na oficiálních fotografiích

Co ovšem budí nejvíce reakcí, to je přeplňovaná jedna-šestka. Citroën uvádí, že ji její technici vyladili na 256 koní. Pokud vůz půjde do výroby (a je to celkem pravděpodobné), stane se tento motor nejvýkonnější přeplňovanou sériově vyráběnou jedna-šestkou na trhu. Potenciálu auta samozřejmě odpovídají také brzdy. Ty jsou čtyřpístkové s kotouči o průměru 380 mm. DS4 Racing stojí na devatenáctipalcových discích s pneumatikami o rozměru 235/40.  

Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 110 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků