Citroën DS4: motor 1.6 THP konečně bez robota

Na systém koncernu PSA e-HDi s robotizovanou převodovkou BMP6 zní povětšinou samá chvála. Převodovka není nejrychlejší, ale u auta primárně určeného pro ekonomickou jízdu to zas tak nevadí. Horší samozřejmě je kombinace s benzinovým motorem 1.6 THP. Povedený motor robotizovaná převodovka nepříjemně brzdí. Citroën ale vyslyšel kritické hlasy a nahradil původní verzi modelu DS4 1.6 THP 155 BMP6 novým provedením 160 AT s plnohodnotným automatem. U klasické C4 se ale situace nemění (bohužel).

Automobilka připravila ještě další novinky. Modelová řada DS3 se rozrostla o verzi UltraPrestige, která se zařadí na absolutní vrchol. Luxusní výbava obsahuje například kožené čalounění pokrývající kromě sedadel také palubní desku a výplně dveří, sedmnáctipalcové disky, navigaci, vyhřívaná sedadla apod. Cena tohoto provedení začíná s motorem 1.6 e-HDI na 579 900 Kč.

Testy | Citroën

Test Citroën DS3 THP: kavárenský závodník

Aby byl výčet francouzských novinek kompletní, musíme zmínit ještě jednu změnu, tentokrát v nabídce pro model Nemo. U něj byla původní jedna-čtyřka HDI nahrazena novou jedna-trojkou s výkonem 75 koní a kombinovanou spotřebou 4,5 l/100 km. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků