pěknej článek o tomhle autě jsem našel v časopise AUTO7 :-) můžete si to přečíst online cs.publero.com ...
sice nejsem zastance aut od F (francouzu) ale tohle se jim fakt povedlo, pokud podvozek bude stejne dobry jako minula c4 tak palec nahoru. ;-)
Hrůzu s názvem C4 vlastním a podvozek je jedna z největších tragédií na tom autě. Auto od žabožroutů už v životě nechci ani na plakátě. Leda, že by je rozdávali zdarma a dali na to 5 let záruky.
Co je na něm tak tragického? Mně se zdál celkem v pohodě... A koupils ho nový nebo jako olítanou plečku?
Auto mělo najeto 48 000km, dovezený ze SRN a bylo opravdu v perfektním stavu. Motor 1,6 HDI, což je nejlepší část auta, jinak podvozek uskákaný, tvrdý jako šutr, na naše silnice naprosto se nehodící. Celkově zpracovaný katastrofálně a peníze, co jsem vrazil do oprav už radši ani nepočítám. Ovšem největší bomba je FAP, ten mě stál asi nejvíc.
Pokud tady píšete o FAPu, tak musíte mít najeto mezi 150 až 200 tisíci km. Pokud nemáte, tak jste si koupil automobil se stočeným tachometrem. Čož v případu dovozu z SRN je naprosto běžné.
Tachometr stočenej nebyl ani náhodou, to prostě vím. Ale věčně měněný senzor diferenčních tlaků, dolévání Eolysu, placení diagnostiky, prostě senzace. Když filtr nechám vyndat, je to dalších 7 000,- S novou C4 jsem se samozřejmě svezl, ale podvozek zůstal stejný, jako ve starém modelu i když lepší je, ale zas je vzadu daleko méně místa. Prostě tahle značka mě zklamala na plný čáře, už nikdy!
Pokud jsi tím autem nejezdil, tak nemůžeš vědět, že tachometr nebyl stočený. Je to běžná praxe bohužel u nás i u značkových servisů.. :-( (ne všech samozřejmě). A pokud je ta C4 stará více jak 3 roky, tak tím tuplem. Opět bohužel není v SRN až takový problém u fleetových ale i jiných aut jezdit jezdit, před garančkou aspoň 10 tis. stočit a šup v počítači je za 3 roky min. o 30 méně.A s FAPem to jen potvrzuješ, že to nemělo 48 tis., ale 148 tis. Taky jsem koupil auto z Německa a počítal s tím, že bude mít stočeno. A taky mělo. V inzerátu a na tachošu bylo 57 tis. - léto 2009, ale v listopadu 2008 bylo měněno na záruku turbo a najeto bylo 80 tis. :-) Takže pak s tím ještě jezdili čili mám stočeno cca 50-60 tis. bych řekl.
ja mel novou a za 4 roky se vyskytlo 0 problemu :) Stocenej mozna nebyl ale dostal asi peknej zahul u predchoziho majitele - to bys zaplakal nad jakoukoli znackou
Srovnávat starou generaci s novou nejde........nejdřív se svez v nové a pak srovnávej s DS4. Rozdíl mezi starou a novou generací C4 je neskutečnej ;)
:-D Tohle zaklínadlo slyším pokaždé - že novou generaci Francouze nejde srovnávat s tou starou. Osobní zkušenost nemám, ale vidím problémy kolegů v práci, co si koupili francouzská auta. Mně osobně se DS4 velice líbí, vážně o ní uvažuji jako o dalším autě pro manželku, ale ty problémy tu prostě jsou a tragické zkušenosti třeba majitelů C3 by stačily na slušný román. Takže Francouze klidně ano, pokud k němu bude 4-letá neomezená záruka bez příplatku.
Podvozkově je ještě lepší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.