Citroën DS4: krasavec roku zná svoji cenu

12 komentářů

Dominik
31. července • 19:06

pěknej článek o tomhle autě jsem našel v časopise AUTO7 :-) můžete si to přečíst online cs.publero.com ...

teq
31. května • 9:15

sice nejsem zastance aut od F (francouzu) ale tohle se jim fakt povedlo, pokud podvozek bude stejne dobry jako minula c4 tak palec nahoru. ;-)

jarda
31. května • 16:00

Hrůzu s názvem C4 vlastním a podvozek je jedna z největších tragédií na tom autě. Auto od žabožroutů už v životě nechci ani na plakátě. Leda, že by je rozdávali zdarma a dali na to 5 let záruky.

Rodrigo
31. května • 16:57

Co je na něm tak tragického? Mně se zdál celkem v pohodě... A koupils ho nový nebo jako olítanou plečku?

jarda
31. května • 18:21

Auto mělo najeto 48 000km, dovezený ze SRN a bylo opravdu v perfektním stavu. Motor 1,6 HDI, což je nejlepší část auta, jinak podvozek uskákaný, tvrdý jako šutr, na naše silnice naprosto se nehodící. Celkově zpracovaný katastrofálně a peníze, co jsem vrazil do oprav už radši ani nepočítám. Ovšem největší bomba je FAP, ten mě stál asi nejvíc.

Jura
31. května • 21:33

Pokud tady píšete o FAPu, tak musíte mít najeto mezi 150 až 200 tisíci km. Pokud nemáte, tak jste si koupil automobil se stočeným tachometrem. Čož v případu dovozu z SRN je naprosto běžné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jarda
1. června • 7:31

Tachometr stočenej nebyl ani náhodou, to prostě vím. Ale věčně měněný senzor diferenčních tlaků, dolévání Eolysu, placení diagnostiky, prostě senzace. Když filtr nechám vyndat, je to dalších 7 000,- S novou C4 jsem se samozřejmě svezl, ale podvozek zůstal stejný, jako ve starém modelu i když lepší je, ale zas je vzadu daleko méně místa. Prostě tahle značka mě zklamala na plný čáře, už nikdy!

B
2. června • 11:15

Pokud jsi tím autem nejezdil, tak nemůžeš vědět, že tachometr nebyl stočený. Je to běžná praxe bohužel u nás i u značkových servisů.. :-( (ne všech samozřejmě). A pokud je ta C4 stará více jak 3 roky, tak tím tuplem. Opět bohužel není v SRN až takový problém u fleetových ale i jiných aut jezdit jezdit, před garančkou aspoň 10 tis. stočit a šup v počítači je za 3 roky min. o 30 méně.
A s FAPem to jen potvrzuješ, že to nemělo 48 tis., ale 148 tis. Taky jsem koupil auto z Německa a počítal s tím, že bude mít stočeno. A taky mělo. V inzerátu a na tachošu bylo 57 tis. - léto 2009, ale v listopadu 2008 bylo měněno na záruku turbo a najeto bylo 80 tis. :-) Takže pak s tím ještě jezdili čili mám stočeno cca 50-60 tis. bych řekl.

mira
1. června • 14:31

ja mel novou a za 4 roky se vyskytlo 0 problemu :) Stocenej mozna nebyl ale dostal asi peknej zahul u predchoziho majitele - to bys zaplakal nad jakoukoli znackou

Milan
31. května • 20:10

Srovnávat starou generaci s novou nejde........nejdřív se svez v nové a pak srovnávej s DS4. Rozdíl mezi starou a novou generací C4 je neskutečnej ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Krabat
2. června • 22:09

:-D Tohle zaklínadlo slyším pokaždé - že novou generaci Francouze nejde srovnávat s tou starou. Osobní zkušenost nemám, ale vidím problémy kolegů v práci, co si koupili francouzská auta. Mně osobně se DS4 velice líbí, vážně o ní uvažuji jako o dalším autě pro manželku, ale ty problémy tu prostě jsou a tragické zkušenosti třeba majitelů C3 by stačily na slušný román. Takže Francouze klidně ano, pokud k němu bude 4-letá neomezená záruka bez příplatku.

Vašek
31. května • 11:09

Podvozkově je ještě lepší.

Doporučujeme

Články odjinud