Citroën DS3 v edicích DSign a DStyle by Benefit pro lepší pleť

Je tu další stylová série odvozená od stylisticky výrazného modelu Citroën DS3. A není jedna, útočí rovnou ve dvou.

Citroën DS3 patří bezesporu k nejlépe jezdícím vozům řady DS, ovšem zákazníky oslovuje také svojí výraznou, vysoce dekorativní vizáží. Proto jde o oblíbený předmět zájmu značek i mimo branži, které se chtějí nějak zviditelnit. Možná si vzpomenete na speciální edici Citroën DS3 World Paris z loňského listopadu, jež měla připomenout otevření vzorové pařížské prodejny DS World Paris.

 

Na britském trhu se nyní objevily série Citroën DS3 DSign a DStyle připravené ve spolupráci s americkou kosmetickou firmou Benefit Cosmetics a určené, nikoli překvapivě, ženám. Těm také ani nebude příliš vadit instalace nejlevnějšího motoru 1,2 VTi s výkonem 82 koní (60 kW), ceny upravených vozů přitom začínají na necelých 15 tis. librách. Vozy odvozené z řady DSign mají červený lak s bílými zrcátky, střechou a ráfky (17 palců), zatmavená zadní okna a chromované doplňky. Interiér má vynikat bílou palubní deskou a dalšími bílými doplňky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 DStyle by Benefit

Z výbavy DStyle odvozený model Citroën DS3 DStyle by Benefit má připomínat řasenku z řady „They're Real!“ a dostupný je se silnějším motorem 1,6 VTi s výkonem 120 koní (88 kW). Karoserie je lakována šedou metalízou a střecha a zrcátka jsou zbarveny oranžovou barvou. Interiéru v tomto případě dominují černé tóny. Z řady Citroën DS3 by Benefit by měla být časem odvozena ještě třetí, zatím neupřesněná série.

Koupit ženě řasenku nebo make-up je už trochu fádní, ale co takhle jí s řasenkou pořídit i auto…?

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků