Citroën DS3 Racing míří k českým dealerům

22 komentářů

Jarda-rs
11. prosince • 18:42

no a máme tu daší R3T tak uvidíme jestli to bude mít na Clio R3 a o spolehlivost bych se nebál když se s toho maj svět soutěžáky ;-)

Toper
11. prosince • 19:25

Až na to, že soutěžní vůz s tím sériovým nemá prakticky nic společného. :-)

Jarda-rs
11. prosince • 19:46

no zrovnau téhle třídy bych řek že celkem dost nebavíme se o věcech jako inteirér a klec, ale podvozek, kastle a motor musí zůstat.

Toper
11. prosince • 19:55

Nevím do jaké míry, ale zavěšení určitě nebude série, to by auto nic nevydrželo, kastle nevím, dle mě je dost dílů buď z kompozitu nebo z hliníku. Nějak se o to víc nezajímám, takže spíš odhaduji.

tony
11. prosince • 21:55

turbo,neturbo.
ale je to krásné autíčko. podívejte se na jiné automobilky??? citrouš má nových aut dost a fakt hezké a nejenom facelity(a jaké!!) jako třeba slavná ŠKODA:-)
pro rejpaly--jsem skalní citroenák...jiné auto už nechci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Venca
11. prosince • 22:43

presne tak , radsi si budu vozit prdel v necem stylovem jako Citroen ci Peugeot a na pomluvy o spolehlivosti ktery byl opravneny max pred xx lety seru , nez jezdit v nejaky unudeny skodovce...

Pablo
14. prosince • 19:56

Souhlasím s tebou. Palec nahoru, že to napíšeš proti těm všem, kteří pořád dokola omývají francouzskou nespolehlivost.

rk
11. prosince • 14:33

Při takovém tlaku může majitel rovnou šetřit na nové turbo. Dávám mu tak rok, maximálně dva.

Soty
8. dubna • 17:47

Ještě to tam píše ve článku dokonce že to má jiné turbo ..Hoši , hoši ... Nevěříš tak malému motoru ? To jsem ještě neslyšel viděl jsi někdy vedle sebe 1,6 a 2,0 motor ? rozdíl nepoznáš dokad nesundáš hlavu a nekoukneš se do válce .. tím chci říct že nějakých pár deci oběmu takovéhle věci jako je životnost apod.. opravdu neovlivňuje ;-)

Soty
8. dubna • 17:41

Co je to zase za kecy ? Turbo samozdřejmě uzpůsobené je . Motor byl konstruovaný ve spolupráci s BMW a je velice úspěšný .. Co se týče nějakého odfláknutí od Citroen racing týmu tak o tom velice pochybuji protože asi ne nadarmo vyhrál Citroen racing tým 6 x světový pohár konstruktérů ..ale o tom se tady nebudeme dohadovat že ? ;-)

Toper
11. prosince • 16:15

Taky to tak vidím, běžné turba v autech foukají o cca jeden bar méně. Po chipu to většinou tlakuje o cca 0,3 baru víc a jak to chodí s turbem u chipovaných aut, asi všichni víme.

Rode
11. prosince • 16:30

jak? mam kolem sebe par lidi s kvalitnimi upravami turbo benzinu s tlaky zasadne jinymi, nez u seriovych vozu. a pouzivaji to jako daily car bez problemu (napr. 1,8T 150@300 PS apod.).Znam taky dost majitelu napr. lanceru, sti apod. kde jsou tlaky obrovske a najezdy taky. Takze je nejaky duvod, mimo kecu par diskuteru na netu, aby to to turbo nevydrzelo, ci motor? Ne, neni.Motory a turba po chipu odchazi ne temi tlaky, ale spise tim, ze upravci to neumi. Navic se u techto uprav jedna o to, ze se zvysi tlaky u turba, ktere s tim bezne nepracuji, ale pokud je na to turbo od poctaku staveno, tak opet neni duvod miti obavy.Ale chapu, dulezite je miti chytre kecy...

Toper
11. prosince • 16:41

Mimochodem jsem bral v potaz spíš info z článku, že se zvýšil plnící tlak u turbodmychadla.
Kdyby v článku bylo napsáno, že je tam dmychadlo jiné, které je na ten tlak konstruované, tak je to samozřejmě něco úplně jiného. ;-)

Vašek
11. prosince • 18:42

Jedna věc je jak autor článku přesně popsal skutečnost a věc druhá je jaká opravdu skutečnost je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
11. prosince • 19:25

To máš pravdu, zrovna Autorevue vysokou odborností neoplývá. :-/

Rode
11. prosince • 19:54

oplyva presne takovou, jakou uroven maji ctenri. kdyby psali erudovaneji, uz bychom jim nerozumeli.

Shimi
11. prosince • 20:15

to Rode: " oplyva presne takovou, jakou uroven maji ctenari " - proboha co je tohle zase za blábol? Zrovna ty bys měl vědět, kam se posunula erudovanost AR po odchodu určitých lidí. A stavět se do role hodnotitele, určovat kdo by čemu rozuměl a nerozuměl, to je ta největší školácká chyba.

Rode
11. prosince • 21:37

ale souhlasim, ze obcas je to hruza :)

Rode
11. prosince • 21:36

stejne jako bych si neotevrel luxusni restauraci s degustacnim meny v prostorach zakladni skoly, protoze by tam nikdo nechodil a neocenil by to, tak proste toto prenesene plati i v jinem byznysu. je treba si proste proveit svou cilovou skupinu, ctenare, zakazniky apod. kdyz zjistim, ze velkou erudovanosti bych je spise vyplasil, protoze by tomu prd rozumeli, tak holt musim klesnout na jejich uroven ;)ja vzdy rikam jedine na ty nadavky o tom, jaci jsou ti redaktori tragedi - proc tu porad chodite, kdyz je to takova hruza? a kdzy je to takova hruza, proc stale roste navstevnost?to, ze to nejsou vystudovani auto odbornici je fakt, ostatne AR bylo vzdy spise dilo fandu delajic to ve volnem case, nez nejaky odborny platek, tim si vybudovalo to co je nyni. na extras odbornost tu neni kapital lidsky a ani financni a az nekdo jiny vybuduje podobny projekt na takovou uroven ve svem volnem case a bude erudovanejsi, pak smeknu.

Toper
11. prosince • 19:56

Otázka, a dokáží psát i erudovaněji? ;-)

rk
11. prosince • 16:53

Přesně tak. Nevěřím, že tam nacpali kvalitní turbo s ložiskama, kvalitně chlazené atd. Jinak samozřejmě jsou turba co to snesou, ale toto ten případ nebude.

Toper
11. prosince • 16:35

No, že máš chytré kecy, to tu všichni víme. :-DJá tomu malému motůrku prostě nevěřím. Není to žádný lancer ani sti. A napsal jsem zde svůj názor. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud