Citroën DS3 Racing: i francouzský sportovní luxus má svůj český ceník

12 komentářů

Shimi
2. září • 14:49

Ajajaj, 780.000,- ? No, z mého pohledu docela úlet. Když pominu design, což je jenom pozlátko, tak co za ty prachy vlastně dostanu? 1.6T 152 kW/270 Nm, lepší podvozek, brzdy, atd. prostě klasiku, která k těmto rychlým prckům patří, ale nic víc. Nic, co by nějak závratně převyšovalo konkurenci. Tzn., co mě má jinýho, než design, přesvědčit, abych připlatil navíc 200.000,- oproti Cliu RS CUP a nebo třeba 280.000,- oproti Corse OPC? Tady se jednoduše nebavíme o rozdílu v ceně 10, 20 , 30 tisíc, tady se bavíme o rozdílu bezmála 1/3 auta. WTF?

Rode
2. září • 17:49

Stylovku a limitovku, tedy to, co u Clia a Opelu nejde dostat. To auto bude ve velmi malo kusech a cena je naprosto opravnena. To neni pro racionalne myslisi zakazniky, kteri si rikaji "co za to dostanu". Takze to neni pro tebe, ani pro mne, ale pro tech par set lidi naprosto v pohode.
Oni toho nepotrebuji prodat tisice, staci jim par stovek.

Shimi
2. září • 19:08

to Rode: Stylovka? A to určuje kdo? Jsou na to nějaký měřítka, nebo jak se to stanovuje? Odpovím si sám, nijak, prostě je to na každým z nás, co si pod tím představí. Je to čistě subjektivní věc. Pro mě osobně je to stejná stylovka jako CRS a OPC. Takže tento častý argument já neberu, navíc u Citroenu je to docela usměvný. Tím samozřejmě nechci snižovat kvality toho auta. Limitovka? A CRS CUP není limitovka? OPC není limitovka? Kolik se jich u nás prodá za rok? 2, 3, 4? Takže tento argument je taky lichý. A jestli to je naprosto v pohodě nebo není neposoudíš ty ani já, ale prodeje. Necháme se překvapit ;-)

ObiWanKenobi
2. září • 19:47

To povedal Citroen, ze 'stylovka' :-))) lebo keby to nepovedali, tak by si to nikto nepomyslel. Akoze je to pekne auto, ale predsa len je to trosku krajsia C3 a za krajsiu C3 dat 30 000 eur je z akehokolvek pohladu chore. Ale pockam si na prve testy, sam som zvedavy, ako to jazdi (hlavne v porovnani s Cliom)

Rode
2. září • 20:28

Uz to, ze to nekteri porovnavaji s Cliem je skvela vizitka pro to auto. Skoda, ze to tak budou delat jenom diskutujici na netu, kteri si to nikdy neporidi a neporidi si ani tu konkurenci.

Rode
2. září • 19:47

Clio a ani Corsa limitovka neni. Neplet si prodeje a limitovane edice. kdyz bude 50tisic zakazniku na clio, tak si to auto odveze 50tisic zakazniku. To u DS nehrozi, tam je urceno pro Evropu mimo UK 800 kusu na vsechny trhy. V CR to nebude mit vice nez 8 lidi. Clia Cup si muze nakopuit kolik lidi chce. To, ze se tech kusu moc neproda je vec jina.Stylovka - neni na to zadne meritko, muzeme treba o Renaultu Avantime taky rici, ze je to vuz designem velmi konzervativni. Chce-li to nekdo resit takto, pak klidne muze, ma na to pravo.Takze neresil bych nesouvisejici veci. Prvni je realna limitovana edice a druha vec je, ze o neco neni zajem. Jedna vec je model, ktereho se vyrobi stovky tisic (corsa i clio) a ktere maji zaklad postaven na masovem vozu a neco jineho je auto urceno do znacne miri pro velmi specificke zakazniky chtejic neco extra - DS.Proste mam spise pocit, ze ti to auto nevoni a musis si nejak vnitrne obhajit to svoje a shodit to druhe. Nechapu, co te k tomu vede. Proste se smir s tim, ze Citroen tu ma neco, za co chce 3/4 milionu a je uplne jedno, ze nekdo nabidne vice. At si nabidne, ale Citroen to vyproda i tak. ostatne produkce pro CR je uz rezervovana a i pro SK. Takze cena je ocividne naprosto opravnena.

Shimi
2. září • 22:54

Jak by řekl můj kamarád "já mám pocit, že mám v p*deli brouka", takže jestli mi něco voní nebo nevoní je irelevantní. Mimochodem, v jiný diskuzi jsem se o tomto modelu vyjadřoval hodně pozitivně a nemám s ním sebemenší problém, ba naopak. Víc k tomuto tématu netřeba říkat. Ty to vidíš nějak, já to vidím úplně jinak. Celá ta hra se zákazníkem ve smyslu, že si nekupuje jen kus plechu, ale něco víc (limitovku, stylovku, atd.) je jednoduše úsměvná. A to se netýká jen Citroenu, to je v rámci všech automobilek. Lidi se nechaj strašně snadno zmanipulovat.

ObiWanKenobi
2. září • 13:42

za 21 000 eur, mozno vo verzii Gordini za 24 000, ked sa chce clovek velmi odlisovat. Vykon ten isty, zabava podla mna s Renaultom vacsia (najlepsi vo svojej triede), cena ovela nizsia - nie je o com.

Kuchta
2. září • 14:15

Rekl bych, ze Clio RS hraje na trochu jinou notu. To je ostrejsi nacini, zvlast ve verzi Cup, tohle je takova rychla masirka.Navic pokud nekdo chce hlavne kone, asi nebude problem dostat z tohoto motoru treba 240 PS, coz z Clia vydupes tezko, rozhodne ne za podobne penize.Myslim, ze si to zakazniky najde. Skoda jen, ze to nestoji jako v te Britanii, 10 procent navrch je prece jen dost...

Tomas B
2. září • 11:17

cena 680tis.Kč by vypadala líp

Vasut
2. září • 13:33

Rek bych ze na tu se v klidu po chvili vyjednavani dostanes

Kuchta
2. září • 11:54

A co teprve 580 tisic, to by bylo ;-) No bohuzel to proste stoji co stoji...Nezda se mi to uplne ujete, je to napraskane vykonem i vybavou, jen me prekvapuje absence par prvku vybavy vubec v nabidce, treba xenonu. To si ani moc nedovedu vysvetlit, asi se zde projevuje to, ze vychozi C3 je take nenabizi...

Doporučujeme

Články odjinud