Citroën DS3 Racing: i francouzský sportovní luxus má svůj český ceník

Již v únoru jsme vám představili nejostřejší silniční provedení Citroënu DS3, verzi Racing. Až minulý týden ale Citroën přišel s detailnějšími technickými specifikacemi a prvními cenami. Ty byly různé, zmínili jsme britskou a později doplnili i očekávanou českou cenu, jenže v Eurech. Nyní má DS3 Racing i svůj konečný český ceník v českých korunách, a tak se mu pojďme podívat na zoubek.

Zásadní informací je nesporně základní ceníková cena 779 900 Kč, která DS3 už staví někam na úroveň ostrých Mini (kam ovšem Citroën s DS otevřeně míří), ne zcela nepodstatné je též potvrzení výkonu 152 kW a nikoli 149 kW, jak stálo v původních české tiskové zprávě.

Výbava vozu je pochopitelně velmi bohatá a přikoupit lze jen drobnosti jako některý z grafických motivů na střeše vozu. Více vám ostatně napoví samotný ceník, který si můžete stáhnout zde (PDF, 788 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 Racing
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 140 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků