Citroën DS3 Racing: i francouzský sportovní luxus má svůj český ceník

Již v únoru jsme vám představili nejostřejší silniční provedení Citroënu DS3, verzi Racing. Až minulý týden ale Citroën přišel s detailnějšími technickými specifikacemi a prvními cenami. Ty byly různé, zmínili jsme britskou a později doplnili i očekávanou českou cenu, jenže v Eurech. Nyní má DS3 Racing i svůj konečný český ceník v českých korunách, a tak se mu pojďme podívat na zoubek.

Zásadní informací je nesporně základní ceníková cena 779 900 Kč, která DS3 už staví někam na úroveň ostrých Mini (kam ovšem Citroën s DS otevřeně míří), ne zcela nepodstatné je též potvrzení výkonu 152 kW a nikoli 149 kW, jak stálo v původních české tiskové zprávě.

Výbava vozu je pochopitelně velmi bohatá a přikoupit lze jen drobnosti jako některý z grafických motivů na střeše vozu. Více vám ostatně napoví samotný ceník, který si můžete stáhnout zde (PDF, 788 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 Racing
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků