Citroën DS1: „božská“ řada dostane čtvrtého do party

Citroën rozšíří svou řadu DS (což mimochodem v překladu znamená bohyně) směrem dolu. Po DS3, DS4 a DS5 se tak dočkáme v pořadí už čtvrtého modelu, který chce tentokrát konkurovat automobilům typu Fiat 500. Takovou zprávu nedávno přinesl německý Autobild. Podle něj bude model DS1 vycházet z nové generace C1. Vůz by měl být dlouhý 3,6 m a výroba umístěna v českém Kolíně.

Citroën DS1 dostane nové tříválce vzniklé ze spolupráce s BMW o výkonu 68 až 100 koní a na své si přijdou také příznivci dieselového motoru. Ten nabídne maximu 70 k. Vyloučena není ani ostřejší verze s motorem naladěným na 130 k. Citroën DS1 si budeme moci prohlédnout jako koncept na autosalonu v Ženevě. Sériová verze dorazí v roce 2013. 

Klepněte pro větší obrázek

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků