Citroën Cxperience Concept je luxusní francouzská zadokolka

Ačkoliv už je konec srpna, automobilky zatím s odhalováním svých novinek pro pařížský autosalon docela šetří. K tomu málu, co bylo dosud oznámeno, se dnes přidal Citroën. Ten v Paříži představí kromě nové generace modelu C3 také koncept Cxperience. 

Zajímavosti | Video | Hatchbacky | Premiéry | Citroën

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Nová studie měří na délku 4,85 m, široká je dva metry a na výšku byste naměřili 1,37 m. Rozvor náprav dosahuje na rovné tři metry. Luxusně pojatému interiéru dominuje žluté čalounění a gigantický displej o velikosti devatenáct palců. 

Tajné | Zajímavosti | Hatchbacky | Design | Kia | Paříž 2016

Kia Rio se odhaluje na prvních ilustracích, představí se 29. září

Pohon má na starost blíže nespecifikovaný hybridní systém kombinující spalovací motor schopný vyprodukovat až 149 kW (203 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu 80 kW. Celkově si bude moci řidič údajně užít kombinovaný výkon 224 kW (305 k).

Další parametry Citroën neudává. Zatím pouze slibuje možnost cestovat v čistě elektrickém režimu, a to na vzdálenost až 60 km. Nová studie pak bude prezentovat rovněž systém Citroën Progressive Hydraulic Cushions, což je odpružení, které má nahradit hydropneumatický podvozek.  

Další podrobnosti o konceptu se dozvíme později. Autosalon v Paříži startuje přibližně za měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2010
Stav: 111 540 km
Cena: 145 000 Kč
Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2011
Stav: 79 706 km
Cena: 80 000 Kč
Citroën C4 1.36
Rok výroby: 2005
Stav: 155 446 km
Cena: 35 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků