Citroën C6 se vrací, ale jen jako luxusní sedan výhradně pro Čínu

Francouzská automobilka Citroën představila na čínském autosalonu v Pekingu novou generaci velkého sedanu Citroën C6. Vyrábět se bude rovněž v Číně u partnerské automobilky Dongfeng a s jeho vývozem mimo místní trh se vůbec nepočítá. Auto je technicky příbuzné se sedanem Dongfeng Fengshen A9.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čínský Citroën C6 se na náš trh nepodívá. Bude se v Číně také vyrábět a vedle koncernových příbuzných bude hrát roli luxusnějšího vozu. Přišel ale například o vzduchový podvozek

Čínský Citroën C6 využívá také platformu EMP2 koncernu PSA, rozvor nového modelu je skoro třímetrový a na délku auto přesahuje pět metrů. Přesto je o trochu menší než minulá generace sedanu Citroën C6, která na evropském trhu skončila v roce 2012.

Zajímavosti | Auta z Číny | Sedany | Citroën

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

K pohonu slouží prozatím jen přeplňovaný čtyřválec 1,8 l s automatickou převodovkou. Výkon 204 koní a točivý moment 280 Nm putuje na silnici výhradně přes přední kola. Později se má připojit ještě hybridní a plug-in hybridní pohon.

Technicky je vůz prakticky shodný s produktem automobilky Dongfeng, lišit se ale bude pojetím interiéru, samozřejmě designem detailů a také výbavou. Citroën má hrát roli luxusnějšího a prémiovějšího vozu, přesto nemá například vzduchový podvozek jako minulá C6. Do příštího roku pak ještě dorazí model s označením DS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 110 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků