Citroën C6 se vrací, ale jen jako luxusní sedan výhradně pro Čínu

Francouzská automobilka Citroën představila na čínském autosalonu v Pekingu novou generaci velkého sedanu Citroën C6. Vyrábět se bude rovněž v Číně u partnerské automobilky Dongfeng a s jeho vývozem mimo místní trh se vůbec nepočítá. Auto je technicky příbuzné se sedanem Dongfeng Fengshen A9.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čínský Citroën C6 se na náš trh nepodívá. Bude se v Číně také vyrábět a vedle koncernových příbuzných bude hrát roli luxusnějšího vozu. Přišel ale například o vzduchový podvozek

Čínský Citroën C6 využívá také platformu EMP2 koncernu PSA, rozvor nového modelu je skoro třímetrový a na délku auto přesahuje pět metrů. Přesto je o trochu menší než minulá generace sedanu Citroën C6, která na evropském trhu skončila v roce 2012.

Zajímavosti | Auta z Číny | Sedany | Citroën

Dongfeng Aeolus A9 je nový čínský luxusní sedan založený na Citroënu C5

K pohonu slouží prozatím jen přeplňovaný čtyřválec 1,8 l s automatickou převodovkou. Výkon 204 koní a točivý moment 280 Nm putuje na silnici výhradně přes přední kola. Později se má připojit ještě hybridní a plug-in hybridní pohon.

Technicky je vůz prakticky shodný s produktem automobilky Dongfeng, lišit se ale bude pojetím interiéru, samozřejmě designem detailů a také výbavou. Citroën má hrát roli luxusnějšího a prémiovějšího vozu, přesto nemá například vzduchový podvozek jako minulá C6. Do příštího roku pak ještě dorazí model s označením DS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 170 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků