Citroën C5 je taxíkem roku

Vůz Citroën C5 s motorem HDi 138 FAP byl minulý týden zvolen „Taxíkem roku 2008/2009“ v kategorii sedanů.  V loňském roce přitom získal tuto cenu v kategorii MPV stájový kolega Grand C4 Picasso HDi 138 FAP.

Tuto soutěž organizuje každoročně francouzský časopis L’Officiel du taxi mezi řidiči taxíků či drobnými řemeslníky, kteří vybírají svůj neoblíbenější vůz. V letošním roce měli na výběr 26 modelů, které byly uvedeny na trh v období od května 2007 do června 2008, nebo které ve stejné době prošly významným faceliftem. Čtenáři časopisu mohli hlasovat pro svůj „Taxík roku“ ve třech kategoriích: sedan, kombi a MPV.

C5, která byla uvedena na trh v dubnu 2008 ve verzi sedan a v červnu ve verzi Tourer, je dnes ve Francii na špičce svého segmentu. Vítězství nové C5 v anketě bylo navíc korunováno i cenou pro nejkrásnější vůz. Ve Francii značka Citroën v letošním roce dodala na trh více než 2 000 taxíků, především modelů C4 Picasso a nových C5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek