Citroën C5 je taxíkem roku

Vůz Citroën C5 s motorem HDi 138 FAP byl minulý týden zvolen „Taxíkem roku 2008/2009“ v kategorii sedanů.  V loňském roce přitom získal tuto cenu v kategorii MPV stájový kolega Grand C4 Picasso HDi 138 FAP.

Tuto soutěž organizuje každoročně francouzský časopis L’Officiel du taxi mezi řidiči taxíků či drobnými řemeslníky, kteří vybírají svůj neoblíbenější vůz. V letošním roce měli na výběr 26 modelů, které byly uvedeny na trh v období od května 2007 do června 2008, nebo které ve stejné době prošly významným faceliftem. Čtenáři časopisu mohli hlasovat pro svůj „Taxík roku“ ve třech kategoriích: sedan, kombi a MPV.

C5, která byla uvedena na trh v dubnu 2008 ve verzi sedan a v červnu ve verzi Tourer, je dnes ve Francii na špičce svého segmentu. Vítězství nové C5 v anketě bylo navíc korunováno i cenou pro nejkrásnější vůz. Ve Francii značka Citroën v letošním roce dodala na trh více než 2 000 taxíků, především modelů C4 Picasso a nových C5.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků