Pneumatiky se jmenují Michelin Pilot Primacy, ne Primancy - vím to, protože jsem je měl na svém autě, až budete mít chvilku, tak si to opravte. Děkuji
... myslím že Citroen nepoužívá pro C5 u tohoto motoru 6 ventilovou techniku ale 4 a tudíž tento čtyřválec bude 16ventil a ne 24 jak uvádíte . Jinak pěkný článek Mirek
Základní cena testovaného vozu (C5 1,6 HDi, 80 kW): 585 000 Kč (akční cena)Cena včetně příplatkové výbavy: 769 000 Kč (oficiální akční cena)To nevím, kde jste sebrali tuto cenu, C5 1,6 HDi startuje na 751 000 Kč (model X dokonce za 706 000). Cena, kterou uvádíte je spíše za reklamu tohoco vozu.
je to akční cena, tak jak je zmíněno ve článku. akční sleva 169 000,- je právě na 1.6HDi SX - viz http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=7082
Nechápu výrobce, proč osazuje do naftového auta otáčkoměr cejchovaný do 7000ot. a tachometr do 250km/h když max. rychl. je 190km/h dle udajů výrobce(takže stejně pojede z kopce s větrem v zádech a po hóóódně dlouhém přemlouvání max.220km/h tacho. Asi je to kvůli úspoře výrobních nákladů, ale rozdodně to nevypadá dobře a hlavně ten tachometr by mě dost vadil(přehnaný optimista).On je to v poslední době vůbec trend výrobců, dávat čím dál tím výš cejchované tachometry.
Ale zase to není špatná obrana proti zlodějům. Pokud sundáte označení HDi, nezbývá moc znaků, podle kterých lze poznat motorizaci a logicky HDi se kradou více.
Urcite, skoro nejedouci zakladni 1.6tka bude primarnim cilem v hledacku zlodeju.
Jestli je pro tebe 110 kobyl a 250 Nm málo,tak si skoč do zdi inteligente a sedni do svýho bomba Prasata.
fakt si myslite, ze se zlodej bude orientovat podle stitku na kastli ?
krouták+točák=KOOOONEEEEČNĚĚĚĚĚ!!!!!!!!! JEN TAK DÁL!
a) se sestnactkou se da dobre soulozit, ale nikoliv jezdit. b) skoda ze se v C5tce Citroen stale drzi zoufale nepohodlneho konceptu dvou sklapecich operek jako v dalkovem autobuse. Pro mne osobne je to NOGO kriterium.
Navíc 2,2 HDi motor se už neprodává, protože zřejmě nesplňuje normu Euro IV. Ale nejsem si jistý proč, v nabídce C5 už ale s tímto motorem není. Místo toho zůstal ve verzi Exclusive a dalších ten 2,0 HDi 100 kW.
pretoze ten 2.2hdi ma o 2kw menej ako 2,0hdi, takze je ho zbytocne ponukat. podla mna 2.2hdi coskoro nahradi 2.7 V6 HDI
dobrý článek, ale je tam jedna menší nepřesnost - základní benzínový motor 1.8 má nově zvýšený výkon na 92 kW
Řadový čtyřválec o obsahu 1560 ccm je přeplňován turbodmychadlem s proměnnou geometrií lopatek, má 24 ventilů a technologii přímého vstřikování Common-Rail.....tech 24 ventilu se mi nezda... Citron na svych strankach v technickych udajich uvadi 16V...
Od kdy? Na webu Citroenu je furt 85 kW. http://www.citroen.cz/vozy/c_5/tp.pdf
mají tam ještě starý údaj, v těch technických specifikací. motory upravovali kvůli Euro IV, které začíná platit od příštího roku, tuším, že ta informace proběhla i na autorevue. nicméně třeba v ceníku na webu citroenu mají už 1.8 s 92 kW.
Díky za upozornění, opravil jsem to.
Pavel Janda dodává: Překvapilo mě, kolik lidí pohlíží na Citroën C5 v této specifikaci s despektem....Já myslím, že tento despekt vyvolávají právě ony 3decilitry objemu motoru a neznalost těch co 1,6 HDI 80kW neznají.Musím říc, že ve mně vyvolává despekt třeby nový Passat s 1,9 TDI 77kW nebo s benzínem 1,6 75kW.
vyjímečně mohu zcela souhlasit
hurá, konečně někdo přidal i obrázek křivky výkonu a točivého momentu ...já vás to ještě naučím
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.