Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Zbrusu nová generace Citroënu C4 Picasso přijela před třemi lety a do dnešních dnů dokázala získat na 300 tisíc zákazníků. V době, kdy velkoprostorové vozy nahrazují různé crossovery, jde o slušný úspěch.

Klepněte pro větší obrázek

Test Citroën Grand C4 Picasso: grandiózní excentrik s „robotem“  

 

Do druhé poloviny životního cyklu vstupuje Citroën C4 Picasso (a samozřejmě také jeho větší sourozenec Grand C4 Picasso) s několika změnami. Vaší pozornosti jistě neunikla nově tvarovaná příď, novinkou je také dvoubarevná střecha a širší možnosti individualizace. Už od základní výbavy bude navíc Picasso disponovat zadními světlomety s 3D efektem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Citroën C4 Picasso poznáte na pohled především podle přepracované přední části. Do nabídky se nastěhoval také nový motor

Z praktických věcí se bude hodit bezdotykové otevírání kufru a nový multimediální systém Connect Nav, který se spoléhá na 7" dotykový displej. Ten oproti předchůdci disponuje rychlejší odezvou a rozšířenou konektivitou. 

Co se techniky týče, je jedinou zásadnější změnou přítomnost nového motoru PureTech 130 S&S EAT6, za kterým se skrývá zážehová dvanáctistovka s výkonem 96 kW (130 koní), kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků