Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Zbrusu nová generace Citroënu C4 Picasso přijela před třemi lety a do dnešních dnů dokázala získat na 300 tisíc zákazníků. V době, kdy velkoprostorové vozy nahrazují různé crossovery, jde o slušný úspěch.

Klepněte pro větší obrázek

Test Citroën Grand C4 Picasso: grandiózní excentrik s „robotem“  

 

Do druhé poloviny životního cyklu vstupuje Citroën C4 Picasso (a samozřejmě také jeho větší sourozenec Grand C4 Picasso) s několika změnami. Vaší pozornosti jistě neunikla nově tvarovaná příď, novinkou je také dvoubarevná střecha a širší možnosti individualizace. Už od základní výbavy bude navíc Picasso disponovat zadními světlomety s 3D efektem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Citroën C4 Picasso poznáte na pohled především podle přepracované přední části. Do nabídky se nastěhoval také nový motor

Z praktických věcí se bude hodit bezdotykové otevírání kufru a nový multimediální systém Connect Nav, který se spoléhá na 7" dotykový displej. Ten oproti předchůdci disponuje rychlejší odezvou a rozšířenou konektivitou. 

Co se techniky týče, je jedinou zásadnější změnou přítomnost nového motoru PureTech 130 S&S EAT6, za kterým se skrývá zážehová dvanáctistovka s výkonem 96 kW (130 koní), kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek