Citroën C4 Cactus míří do Ženevy se systémem Grip Control

Automobilka Citroën se spojila se společností Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Jak se píše v tiskové zprávě, výsledek má být „expresivnější, radikálnější a má posílit outdoorového ducha tohoto modelu“. V praxi očekávejte jedinou důležitou změnu, C4 Cactus v edici Rip Curl dostane systém Grip Control.

Testy | Hatchbacky | Citroën

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Přítomnost pohonu všech kol ale nečekejte. Stejně jako u jiných modelů PSA, i zde se bavíme pouze o možnosti upravit nastavení ESP v rámci režimů pro běžnou jízdu, písek, terén, sníh a nechybí ani možnost ESP vypnout. Grip Control dostanete vždy pouze s nejsilnějším naftovým nebo benzinovým motorem spojeným s manuální převodovkou, přičemž tento systém bude dostupný jen u edice Rip Curl.

Video | Autosalony | Premiéry | Citroën | Ženeva 2014

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Na pohled poznáte C4 Cactus Rip Curl podle bílých střešních nosičů, bílých krytů zpětných zrcátek, podle nálepek na blatnících, oranžových bezpečnostních pásů uvnitř nebo oranžových rámečků u reproduktorů.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má světovou premiéru naplánovanou na ženevský autosalon, prodávat se začne ještě během prvního pololetí letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 190 478 km
Cena: 111 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků